Nikad nismo imali bolji i veći rast od 2001. godine kao u srpnju i kolovozu ove godine. Zabilježen je povijesno najveći razvoj, a iz razumljivih razloga ne mogu reći konkretne brojke – rekao je na konferenciji za koprivničke novinare, što je u petak održana u Podravki d.d., predsjednik Uprave Podravke Zdravko Šestak.
Brojke se, dakako, ne mogu iznositi zbog pravila Zagrebačke burze. Zdravko Šestak govorio je o promjenama koje su uslijedile nakon dioničarske skupštine održane 22. srpnja ove godine. – Promjene u organizaciji, koja je stupila na snagu 1. rujna, obavljene su zbog cilja i sada zadatka da Podravka bude opet najbolja ili jedna od najboljih kompanija u regiji, a sigurno najbolja prehrambena kompanija. Optimalna organizacija Podravka grupe nije se previše mijenjala, ostala su tri strateška poslovna područja, prehrana i piće, usluge i farmceutika. No, unutarnja organizacija prehrane i pića donijela je bitne novosti, jer je broj organizacijskih jedinica prve razine ispod Uprave smanjen sa 31 na 23, time i broj odgovornih osoba – rekao je predsjednik Uprave Podravke.
Značajne su promjene unutar tog segmenta, poslovne funkcije su sublimirane, poslovni programi su zaokruženiji, dakle jednostavniji i vjerojatno jefitiniji u poslovanju.
Uprava Podravke d.d. postaje Nadzorni odbor Danice d.o.o. i to će biti pravilo koje će se slijediti u mjesecima koji dolaze za sva veća ovisna društva u vlasništu Podravke d.d., kako bi se tako Uprava i Podravka d.d. uključila u cjelokupno poslovanje dijelova kojih je vlasnik, ali i ponijela odgovornost.
Na pitanje novinara o smanjenju troškova i vezano s tim o eventualnom otpuštanju, Zdravko Šestak rekao je:
– Razmišljanje o otpuštanju bio bi pogrešan redosljed. Mi smo i dosad rješavali slučaj po slučaj, a tako će biti i u buduće. Neće se smanjiti troškovi ako odjednom otpustimo stotinu ljudi, već se mora razmotriti u kojem će se dijelu kompanije to eventualno učiniti.
Na aktualno pitanje o pojeftinjenu proizvoda, Zdravko Šestak je naglasio da Podravka nikad nije bila najjeftinija sa svojim proizvodima, jer to nije njen način poslovanja, kvaliteta je osnov proizvodnje i nastojanje da kupac za svoj novac kupuje maksimalnu vrijednost. No, Podravka će se uključiti u nacionalnu kampanju pojeftinjenja diskontnom prodajom svojih proizvoda u trgovačkim lancima.
Brojke se, dakako, ne mogu iznositi zbog pravila Zagrebačke burze. Zdravko Šestak govorio je o promjenama koje su uslijedile nakon dioničarske skupštine održane 22. srpnja ove godine. – Promjene u organizaciji, koja je stupila na snagu 1. rujna, obavljene su zbog cilja i sada zadatka da Podravka bude opet najbolja ili jedna od najboljih kompanija u regiji, a sigurno najbolja prehrambena kompanija. Optimalna organizacija Podravka grupe nije se previše mijenjala, ostala su tri strateška poslovna područja, prehrana i piće, usluge i farmceutika. No, unutarnja organizacija prehrane i pića donijela je bitne novosti, jer je broj organizacijskih jedinica prve razine ispod Uprave smanjen sa 31 na 23, time i broj odgovornih osoba – rekao je predsjednik Uprave Podravke.
Značajne su promjene unutar tog segmenta, poslovne funkcije su sublimirane, poslovni programi su zaokruženiji, dakle jednostavniji i vjerojatno jefitiniji u poslovanju.
Uprava Podravke d.d. postaje Nadzorni odbor Danice d.o.o. i to će biti pravilo koje će se slijediti u mjesecima koji dolaze za sva veća ovisna društva u vlasništu Podravke d.d., kako bi se tako Uprava i Podravka d.d. uključila u cjelokupno poslovanje dijelova kojih je vlasnik, ali i ponijela odgovornost.
Na pitanje novinara o smanjenju troškova i vezano s tim o eventualnom otpuštanju, Zdravko Šestak rekao je:
– Razmišljanje o otpuštanju bio bi pogrešan redosljed. Mi smo i dosad rješavali slučaj po slučaj, a tako će biti i u buduće. Neće se smanjiti troškovi ako odjednom otpustimo stotinu ljudi, već se mora razmotriti u kojem će se dijelu kompanije to eventualno učiniti.
Na aktualno pitanje o pojeftinjenu proizvoda, Zdravko Šestak je naglasio da Podravka nikad nije bila najjeftinija sa svojim proizvodima, jer to nije njen način poslovanja, kvaliteta je osnov proizvodnje i nastojanje da kupac za svoj novac kupuje maksimalnu vrijednost. No, Podravka će se uključiti u nacionalnu kampanju pojeftinjenja diskontnom prodajom svojih proizvoda u trgovačkim lancima.
Foto: Robert Šoštarić