Početkom srpnja održana je Županijska skupština na kojoj je donesen rebalans proračuna, ali i na kojoj su još jednom najavljeni planovi za obnovu dvorca Inkey.
Podsjetimo, Koprivničko-križevačka županija je na javnoj je dražbi 2019. godine, kupila dvorac i oko pet jutara zemljišta za 410 tisuća kuna.
No popratnu zgradu ispred dvorca, takozvani mali dvorac, kupila je tada tvrtka Last Floor iz Zadra, u vlasništvu Brune Grancarića.
Tvrtka se bavi kupnjom i prodajom vlastitih nekretnina, a nakon tri godine, iz Županije su nam potvrdili da su na dobrom putu rješavanja imovinsko-pravnih odnosa.
Kao što smo ranije pisali, Županija je prijavila projekt Rekonstrukcija dvorca Inkey u infrastrukturu u funkciji razvoja wellness turizma.
– Cilj spomenutog projekta je razvoj i prilagodba kulturno-povijesnog kompleksa Inkey u Općini Rasinja kojim će se potaknuti oporavak i otpornost turističkog sektora kroz ulaganje u povećanje atraktivnosti općine Rasinja na području Koprivničko-križevačke županije kao slabije razvijene turističke destinacije – pojašnjavaju.
Prva faza renovacije dvorca donosi uređenje postojećeg, starog dijela dvorca u kojem će se nalaziti e-podrum-wine-bar, vinski podrum i kušaonica vina s pratećim digitalnim sadržajima gdje će posjetitelji moći informirati i kušati vina lokalnih vinarija.
– U prizemlju je predviđen restoran s ponudom autohtonih jela te caffe bar, kao i apartman i uredski prostor, dok će na prvoj etaži i potkrovlju biti ukupno 3 apartmana i 10 soba – dodaju.
Nakon toga slijedi druga faza koja obuhvaća dogradnju, odnosno novi dio dvorca, a u njemu će se nalaziti podrum s multifunkcionalnom kongresnom dvoranom te wellness centar koji će sadržavati prostor za relaksaciju, prostor za osvježenje, saune i tuševe te hidromasažnu kadu, kao i prostor za masažu. Uz to, u prizemlju i na prvoj etaži je predviđeno 14 soba. Ukupan kapacitet cijelog objekta je 65 ležajeva.
Planirana je i izrada studijske i projektno-tehničke dokumentacije, zatim ulaganja u postizanje više razine energetske učinkovitosti, ulaganja u razvoj održive mobilnosti kroz nabavu električnih bicikala i električnog mini autobusa, uređenje parkovnih i zelenih površina, uvođenja informatičko-komunikacijskih rješenja kroz interaktivne 3 D prezentacije i aplikacije za raznolike sadržaje i usluge, edukacije djelatnika te promociju i marketing projekta.
Što se tiče troškova, troškovi se procjenjuju na 13.145.620 eura od čega na investiciju u materijalnu imovinu koja obuhvaća troškove građenja i opremanja otpada ukupno 11.427.500 eura, dok se ostatak od 1.718.120 eura odnosi na investicije u nematerijalnu imovinu.
– Sredstva predviđena kroz Poziv putem NPO-a namijenjena su za financiranje prve dvije faze kao što je to ranije objašnjeno, a prema kriterijima i procjeni opravdanosti investicije koja će se kroz evaluaciju natječaja obaviti, utvrditi će se i iznos potrebnih vlastitih sredstava za investicijsko ulaganje. S obzirom da se rezultati evaluacije natječaja očekuju krajem rujna i ukoliko će biti odobrena sredstva za predmetnu investiciju, da bi se moglo pristupiti realizaciji iste osigurali smo i početni dio potrebnih vlastitih sredstava u rebalansu Proračuna – poručuju iz županije.