Na početku Vegeta nije nikome bila potrebna, no uspjeli smo uvjeriti svijet da se s Vegetom bolje jede. Želimo isporučiti rješenje za uživanje u hrani gdje god to želite te i da ponuda toplog gableca u kompanijama postane ustaljena praksa, zaključio je Mršić.
Novi segment poslovanja naziva Food Solution, predstavljen je danas u Podravki. Program je na tržište lasnisran početkom ljeta, a očekuje se velik rast prodaje i profitabilnosti, ne samo u Hrvatskoj, nego i van granica.
– Odgovornost Podravke je da renovira i razvija tržišta na kojima djeluje. Ovo je potpuna inovacija na hrvatskom tržištu, uključujemo se u trendove u prehrani u institucijama uključujući škole, bolnice, vojsku, policiju, hotele, restorane te ovim inovativnim procesom predvidjeti želje i potrebe krajnjih potrošača – rekao je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
Riječ je o pripremi polugotovih i gotovih jela, u nedavno sagrađenoj tvornici istoga naziva, opremljenon najsuvremenijom tehnologijom.
U ponudi je 160 različitih vrsta jela od juha, hladnih predjela, umaka do toplih predjela, glavnih jela, mariniranog mesa, priloga i deserta.
– Posebnim pravilima pripreme i pakiranja te pridržavanja određenih temperaturnih režima postiže se trajnost, a da pri tome ne dolazi do gubitka kvalitete u nutricionističkom pogledu te okusu i mirisu hrane. Riječ je o hrani bez konzervansa i zadovoljeni su svi standardi prehrambene industrije – napomenuo je Peter Fuchs, stariji potpredsjednik za Food Solution.
Prezentacija je održana u sklopu novouređenog radničkog restorana.
– Radnici su naši klijenti, tako da restoran služi i kao svojevrsni showroom novog programa. Uvođenjem puno većeg izbora tople hrane, broj servisiranih gableca se uvećao gotovo dvostruko, s 400 na 900 – pohvalio se Mršić.
Napomenuo je da žele ponuditi rješenje za izazove s kojima se suočava Hrvatska, institucije i hrvatski turizam.
– Imamo potencijal Food solution ponuditi i na tržištima izvan Hrvatske, te nam je namjera stvoriti internacionalni biznis. Ujedno nudimo rješenje kako biti efikasniji, imati stalnu kvalitetu usluge, reagirati kada ne možete znati koliko će gostiju doći, pri čemu nudimo i rješenje da se smanji investicija u kuhinje i kako optimirati troškove tako da više nema ostataka – objasnio je Mršić.
Dodao je da novi program može odgovoriti na nove potrebe i izazove, a za ovakvu vrste hrane nije potrebno ulaganje u kuhinju, već u posebnu peć na paru za zagrijavanje hrane.
– Podravka godišnje otkupljuje 27.000 tona voća i povrća, u vrijednosti 10 milijuna eura, a ovdje stvaramo novi kanal za svježe voće povrće i meso. Očekujemo uspjeh jer vidimo izazove, prije svega u turizmu, posebno u vrijeme kada nedostaje radne snage – objašnjava Mršić.
Slijedi period prezentacija i pregovaranja s potencijalnim korisnima ove usluge, interes postoji te se već sljedeće sezone očekuje početak vraćanja ulaganja.
– Na početku Vegeta nije nikome bila potrebna, no uspjeli smo uvjeriti svijet da se s Vegetom bolje jede. Želimo isporučiti rješenje za uživanje u hrani gdje god to želite te i da ponuda toplog gableca u kompanijama postane ustaljena praksa – zaključio je Mršić.