Osam nastavnika iz koprivničke Osnovne škole Đuro Ester uputit će se na destinacije diljem Europe kako bi stekli nova znanja i iskustva te ih implementirali u svom svakodnevnom radu s učenicima.
Riječ je o projektu Going the extra mile, u okviru Erasmusa, koji je odobrila i financirala Agencija za mobilnost i programe EU. Nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić tako će “rasuti” po Portugalu, Italiji, Islandu, Njemačkoj i Velikoj Britaniji.
– Idem na edukaciju u York u Engleskoj, cilj mi je povezati se s profesorima koje ću tamo upoznati i osvježiti svoju nastavu upijajući od njih dobre primjere iz prakse. S učenicima ću provoditi razne aktivnosti, a jedna od njih je i izrada digitalne knjige “Nepoznata Podravina”. Cilj je da se učenici pozabave turistički manje valoriziranim područjima naše županije te da naprave, svaki po svom odabiru, malu analizu koja će obogatiti turističku ponudu. Projekt vezan uz povijest je izrada profila hrvatskih vladara na Facebooku, primjerice kralju Tomislavu ili knezu Branimiru, na kojima bi se nadograđivali sadržaji, kao da je riječ o živoj osobi – približila nam je svoje planove Mirna Kovačić, profesorica povijesti i geografije.
Ravnateljica škole Sanja Prelogović istaknula je da ovaj projekt ima važnost za grad, ali i za cijelu županiju, zato što su nastavnici nakon povratka obvezni prenositi znanje koje su stekli ostalim učiteljima i nastavnicima.
Gradonačelnik Mišel Jakšić pohvalio je ovakvu inicijativu, za koju smatra da može dodatno unaprijediti školstvo u Koprivnici.
– Izuzetno mi je drago što su nadležne institucije prepoznale vaš trud i rad, nije to prvi puta, a sigurno ni zadnji. Uvjeren sam da ćete razmjenom iskustava i prikupljanjem novih znanja doprinijeti tome da obrazovni segment, kada pričamo o osnovnoškolskom obrazovanju u Koprivnici, podignemo na još viši nivo. S našim ravnateljima i profesorima možemo pomicati granice i pokrenuti vlastitu reformu te dizati rezultate naših učenika i učenica – zaključio je Jakšić.