Mogu li podcasti uspjeti, zašto ih nema više, kada će i hoće li uopće i u Hrvatskoj ‘eksplodirati’, kakva su iskustva onih koji su počeli te što savjetovati onima koji bi htjeli početi s podcastom – pitanja su na koja će se odgovarati na panelu o podcastima u sklopu ovogodišnje konferencije Digital Shapers. Temom podcasta 28. studenog u kinu Kaptol Boutique Cinema bavit će se najpoznatiji hrvatski podcasteri među kojima Ivan Brezak Brkan s Netokracija podcasta, Maša Zibar s nemojme. i Saša Tenodi s podcasta Sirove strasti.
Digitalni radio, sadržaj u audio obliku, samo su neke od definicija podcasta za koji mnogi u Hrvatskoj još uvijek ili nisu čuli ili ga ne razumiju ili im nije sasvim jasno što on predstavlja. Iako se na svjetskoj sceni pojavio prije 15-ak godina u Hrvatskoj još nije postigao veliki uspjeh kao što je to slučaj u svijetu gdje postoje podcasterske zvijezde koje zarađuju i stotine milijuna dolara od oglašavanja.
Jedan od najnovijih na domaćoj sceni je Netokracija podcast čiji će osnivač Ivan Brezak Brkan govoriti na Digital Shapersima.
– Podcastovi su u 2019. jedan od najbrže rastućih digitalnih kanala. Google je uvjeren u globalni uspjeh podcastova, tako da je nedavno pojačao njihovo pozicioniranje u rezultatima pretraživanja, ali i pokrenuo Google Creators fond koji je uložio u podcastove iz SAD-a, Španjolske, Libanona, Čilea i drugih zemalja. Na panelu ćemo po prvi put u Hrvatskoj proći stanje domaće podcast scene s nekima od najpopularnijih starih i novih podcastera. Pri tome ćemo svakako istaknuti i kako marketinški profesionalci mogu ovaj novi format iskoristiti za svoje kampanje – najavio je Ivan Brezak Brkan.
A da je podcast jedan od najbrže rastućih digitalnih kanala svjesni su i Maša Zibar koja s kolegama Ninom Remenar i Filipom Jančikom radi podcast nemojme. i Saša Tenodi koji s Ivanom Vorasom snima Surove strasti.
– Sadržaj na društvenim mrežama mijenja se neizmjerno brzo. Ljudi su stalno željni nečeg novog, drugačijeg i svježeg. Kako sam na društvenim mrežama intenzivno prisutna više od šest godina bitno mi je da sam stalno u koraku s trendovima. Podcast je jedna od formi koja je vani doživjela pravi boom, a u Hrvatskoj smo ju tek zagrebali po površini. Svi pričaju o tome kako ljudi nemaju strpljenja konzumirati sadržaj dulji od pola minute, ali podcast u trajanju sat i pol pokazuje drugačije statistike. Ljudi žele i vole gledati dulju formu sadržaja. Je li podcast održiva forma u Hrvatskoj i na koji način uspjeti zadržati pažnju gledatelja pričat ćemo na ovom zanimljivom panelu – obećala je Maša.
– Na Shapersima ćemo, između ostalog, govoriti i o novim načinima kvalitetnog engagementa kad su podcasti u pitanju. Usporedit ćemo lajkanje i komentiranje na društvenim mrežama i vrijeme konzumacije, ali i ispričati svoje iskustvo omiljenog projekta – rekao je Saša Tenodi, inače licencirani NLP trener.
Organizator konferencije Digital Shapers, RTL Hrvatska, svjestan je koliko je dubinska transformacija medija, gospodarstva i cijelog društva nužna te zato svake godine za sve sudionike priprema zanimljive edukativne panele.
Ulaznice za Digital Shapers konferenciju su u prodaji putem sustava Entrio, a njihova early bird cijena do 1. studenog je 600 kuna. Sve dodatne informacije dostupne su na službenoj web stranici Digital Shapers i Facebook stranici.