U prvom kvartalu 2009. godine ukupni prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 798,1 milijuna HRK i veći su za 2% u odnosu na isto razdoblje 2008. godine.
Na tržištu Hrvatske ostvarena je prodaja u iznosu od 393,8 milijuna HRK, dok su inozemna tržišta ostvarila prodaju od 404,3 milijuna HRK što predstavlja rast od 6%, ali i porast relativnog udjela prodaje inozemnih tržišta u ukupnoj prodaji. Najveći rast prodaje ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe, čemu najviše pridonosi rast prodaje na tržištu Bosne i Hercegovine (64%), priopćeno je iz Korporativnih komunikacija Podravke d.d.
SPP Prehrana i pića ostvarilo je prodaju u iznosu 632,8 milijuna HRK, od čega se 549,4 milijuna HRK odnosi na prodaju Podravka marki, dok je SPP Farmaceutika ostvarilo prodaju u iznosu od 164,0 milijuna HRK generiranu rastom prodaje Belupovog bezreceptnog programa te prodajom od Farmavite i ljekarničkog biznisa.
Bruto dobit Grupe Podravka iznosila je 326,3 milijuna HRK što predstavlja rast od 1% i rezultat je optimizacije proizvodnih procesa s ciljem efikasnijeg upravljanja ljudskim resursima. Očekivane uštede ostvarene kroz reorganizaciju i daljnja optimizacija operativnih procesa odrazile su se na rast operativne dobiti Grupe koja je iznosila 53,5 milijuna HRK (57%).
Detaljnije informacije o rezultatima poslovanja Grupe Podravka u prvom kvartalu 2009. možete pronaći na www.podravka.hr/investitori/financijska-izvjesca.