– Podravka konstantno ulaže u nove tehnologije i unapređenje Vegeta proizvoda i njezinih pakiranja, a godina u kojoj smo trenutno za Vegetu je zlatna, jer 16. svibnja 1959. godine ključan je datum u povijesti Vegete. Tada je prof. Zlata Bartl zajedno sa svojim stručnim timom ljudi zabilježila recepturu Vegete onakvu kakvu je i danas koristimo. Kreirana je jedna potpuno nova kategorija na tržištu, a Vegeta je tijekom godina postala sinonim za cijelu kategoriju univerzalnih dodataka – rekao je Zdravko Šestak.
“Zlatna Vegeta” u pakiranju od 250 g i 500 g moći će se uskoro naći na prodajnim mjestima na tržištu RH. Vegeta se prodaje u četrdesetak zemalja svijeta, a njezin se uspjeh temelji na prepoznatljivosti, tradiciji i kvaliteti samog proizvoda, jer nakon što su potrošači prepoznali dodatnu vrijednost Vegete, u velikoj su se mjeri poistovjetili s markom. Vegeta to povjerenje i vjernost ove godine u znaku rođendanskog broja 50 obilježava i nagrađuje.
Budući da je Vegeta bila inovacija u prehrambenoj industriji, korištenje plave boje na ambalaži odavao je hrabrost marketinškog tima ’50-ih godina, jer u to vrijeme plava boja nije bila percipirana kao prehrambena boja. No, upravo plava boja tijekom godina postala je zaštitni znak marke Vegeta, kao i neizostavni dio kulinarske tradicije.