Početkom travnja na našem smo portalu pisali o kamerama za nadzor brzina koje će se uskoro postaviti na području grada. Pisali smo tada o dvije lokacije, jedna na Starogradskoj ulici, druga u Ulici Miklinovec, a čini se da ćemo dobiti i jednu dodatnu. Ta treća bi se trebala postaviti na koprivničkoj zaobilaznici, točnije na ravnici između Radničke ceste i Ulice Širovice.
Odgovarajući na pitanja gradskih vijećnika, otkrio nam je to na prošlotjednoj sjednici Mario Imbriovčan, pomoćnik načelnika PU Koprivnica za prometnu policiju. Kazao je kako se trenutno pripremaju projekti za tri kamere na nadzor brzine, koje će doprinijeti sigurnosti prometa.
– Također, u planu je, u suradnji s Hrvatskim cestama, proširenje trake prema Radničkoj cesti, kada se skreće sa zaobilaznice – napomenuo je.
Pričao je Imbriovčan i o stanju sigurnosti na prometnicama, jer brojke za prošlu godinu nisu dobre. U odnosu na 2020. lani je bilo 33 posto više nesreća s ozlijeđenim osobama, a poginule su i dvije osobe više. Ipak, pomoćnik načelnika za prometnu policiju smiruje situaciju.
Imbriovčan: Brojke su povećane, ali stanje je izuzetno povoljno
– Vidimo povećanje, ali promet je specifičan i ne može se pratiti iz godine u godinu, već se mora uzeti malo duži period da bi se donio neki zaključak o stanju sigurnosti. Primjerice, ako ove brojke uspoređujemo s onima od prije pet ili 10 godina, doći ćemo do zaključka da je stanje u prometu izuzetno povoljno i iznad europskog prosjeka. Istaknuti smo kao jedan od najsigurnijih gradova što se tiče prometa, jer na 100 tisuća stanovnika imamo manje od tri smrtno stradale osobe po godini – istaknuo je Imbriovčan.
Dodao je da su alkohol brzina, sigurnosni pojas i mobitel četiri prioritetne kategorije na kojima će i dalje raditi te na kraju napomenuo da je u pripremi i nabava novih kamera, a ne samo kućišta.
Što se tiče tri gore spomenute kamere, u funkciji bi, kako doznajemo, trebale biti do kraja lipnja. U Miklinovcu dolazi kod kućnog broja 120, a ona na Starogradskoj će biti postavljena unutar grada, točnije s ove strane pruge i pokrivat će križanje s Bilogorskom, jer su tamo najčešće prometne nesreće. Treća, dakle, dolazi na zaobilaznicu, gdje su brzine, također, velike.