Unatoč svim radovima na državnim ili lokalnim cestama kao i početku izgradnje rotora na najprometnijem križanju, ostaje jedan problem koji muči Koprivničance i Koprivničanke.
Sve zanima što je s pothodnikom na Podravskoj magistrali, koji je mještanima Draganovca, odnosno svim pješacima, prijeko potreban radi sigurnog prolaženje ceste.
Javila nam se čitateljica koja živi u Lipanjskoj ulici, nedaleko od mjesta gdje bi trebao biti izgrađen pothodnik. Iz te ulice također nema prijelaza preko magistrale niti preko pruge.
– Sramota je to što već godinama nemamo siguran put do grada. Moja djeca moraju proći prometnu cestu da bi došli do srednje i osnovne škole. Kćer mi je skoro poginula kad je išla u srednju, dok je došla doma bila je sva u šoku i rekla je da joj je falio milimetar da je auto pogazi – rekla nam je čitateljica.
Podsjetila je i na prosvjed stanovnika koji su stanovnici Draganovca organizirali 2019. godine na mjestu planiranog pothodnika.
– Jednom je bio prosvjed da se napravi pothodnik ispod magistrale i pruge, ali nažalost nikoga nije briga za nas, govore nam da idemo drugim putem. U Draganovcu i Starigradu ima puno djece koja žele siguran put do škole! A nitko ništa neće poduzeti dok se, ne daj bože, neko zlo ne dogodi – zabrinuta je naša čitateljica.
Danas su o problematici prijelaza preko Podravske magistrale govorili predstavnici Grada na konferenciji za medije koja je sazvana na temu budućeg kružnog toka na spajanju nedavno obnovljenog nadvožnjaka i Križevačke ceste.
Podsjetimo, izgradnja pothodnika ne spada direktno pod ITU projekt kao što je na primjer slučaj s gradnjom pješačke staze od Štaglinca do Draganovca.
– Pokrenuli smo analizu kako bismo definirali rješenje. Isprojektirana je i dobivena građevinska dozvola za stazu od Štaglinca do Draganovca koja bi se spojila na pješačku stazu po Radničkoj cesti Draganovcu gdje nam onda treba prijelaz preko D2 ceste i preko željezničke pruge – rekao je pročelnik Upravnog odjela za izgradnju grada, upravljanje nekretninama i komunalno gospodarstvo Tomislav Golubić.
Dodao je kako su napravljena varijantna idejna rješenja za pothodnik i nathodnik kao i za neke druge “stvari”.
– Odrađeni su razgovori s Hrvatskim željeznicama pošto se radi o državnoj pruzi preko koje moramo proći, a dobili smo i uvjete za to, te očekujemo u narednom periodu da se bude to iskristaliziralo, odnosno na koji način će sve to ići. Da, ITU mehanizam obuhvaća stazu od Štaglinca do Draganovca, a na nama je da u partnerstvu s Hrvatskim cestama i HŽ-om riješimo prijelaz preko državne ceste i pruge – zaključio je pročelnik.