Dugotrajni radovi na obnovi, a sada i na izgradnji drugog kolosijeka pruge od Križevaca do mađarske granice, sve teže padaju građanima koji ovise o toj vrsti prijevoza do radnog mjesta ili zbog nekih drugih obveza.
Jutros se ponovila slična situacija koja je našu čitateljicu naljutila te se zbog svega obratila medijima, ali i HŽ Infrastrukturi, sa samo jednim pitanjem: Hoće li radovi ikad biti gotovi? Naime, vlak 770 koji iz Koprivnice kreće u 6.01, u dolasku je kasnio više od pola sata, tako da je vožnja brzim vlakom trajala gotovo dva sata, a vlak je, osim toga, stao i na postaji na kojoj inače ne staje.
– Zanima me razlog usporene (blago rečeno usporene) vožnje od kolodvora Vrbovec do Dugog Sela od otprilike 20 kn/h s čestim zaustavljanjem. Također, molim informaciju kolika je duljina pruge između dva spomenuta kolodvora.
Naime, vlak iz Vrbovca krenuo je u 06:53 (naravno kašnjenje) i stigao u kolodvor Dugo Selo tek u 7:25. Iz kolodvora Dugo Selo krenuo je u 7:27 iako po voznom redu nije predviđeno zaustavljanje u navedenom kolodvoru – pitala je čitateljica HŽ Infrastrukturu te istaknula kako je toliko trajala vožnja putničkog vlaka prije 15 do 20 godina.
– Ne sjećam se je li uopće u zadnjih godinu dana vlak 770 stigao u Zagreb bez ijedne minute zakašnjenja. Danas je vlak stigao u Zagreb s 32 minute zakašnjenja, a ukupno trajanje vožnje je bilo gotovo dva sata – zaključila je ogorčena putnica.