U nedjelju su predstavnici Turističke zajednice grada Koprivnice, odnosno Udruge Anno domini prisustvovali po četvrti puta na povijesnoj manifestaciji u Samoboru te svojom nazočnošću i jedinstvenim programom obogatili sadržajnost događanja i po tko zna koji puta odradili odličnu direktnu promociju s vrlo malo utrošenih sredstava.
Koprivnički mušketiri i haramije branili su srednjovjekovnu Samoborsku utvrdu od najezde protivnika dok su u vrijeme primirja koprivnički Stari zanati vjerno i strpljivo prezentirali svoje davno zaboravljene vještine i plijenili pažnju brojnih posjetitelja.
Naime, ovaj je nastup ujedno bio i vrlo efikasna promocija naših manifestacija, najviše Podravskih motiva i Renesansnog festivala, kao i Grada i Županije, obzirom da je evenat u Samoboru posjetilo na desetine tisuća posjetitelja s područja zagrebačke županije, što je upravo naše ciljano turističko tržište.
Ova promotivna aktivnost Turističke zajednice Koprivnice jedna je od brojnih koje će se provoditi ove godine s obzirom na već dosadašnje pozive i interes mnogih organizatora manifestacija diljem Hrvatske.