GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE

Četiri projekta iz naše županije predstavljena na Državnoj smotri u Muzeju suvremene umjetnosti

Projekti su PETKO – spremnici za plastiku (OŠ Đuro Ester), Lahor kroz život (OŠ Legrad), Život ne možeš prepisati od drugog (OŠ Ferdinandovac), Trbuhom za kruhom? (OŠ Virje).

14:05h
0
Foto. Koprivničko-križevačka županija

Agencija za odgoj i obrazovanje i Ministarstvo znanosti i obrazovanja ove su godine organizirali 21. po redu Državnu smotra projekata iz Građanskog odgoja i obrazovanja za učenike osnovnih i srednjih škola. Smotra je održana u ponedjeljak 20. svibnja u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Na Smotri su se mogli vidjeti projekati iz Republike Hrvatske, njih oko 80. Među njima bila su i tri projekta Koprivničke-križevačke županije.

Na Smotri su bila prikazana četiri projekata naše Županije: PETKO – spremnici za plastiku (OŠ Đuro Ester), Lahor kroz život (OŠ Legrad), Život ne možeš prepisati od drugog (OŠ Ferdinandovac), Trbuhom za kruhom? (OŠ Virje)

Učenici koji su predstavljali projekte bili su: Dora Gabaj (4.r., OŠ Legrad), Vinko Baranašić (4.r., OŠ Legrad), Melani Slaviček (4.r., OŠ Legrad), Nika Šenji (5.r., OŠ Legrad), Ema Bevanda (8. r., OŠ Ferdinandovac), Nikola Kolar (8. r., OŠ Ferdinandovac), Patricija Topolčić (8. r., OŠ Ferdinandovac), Marija Nika Turbelija (8. r., OŠ Ferdinandovac), Lana Babec (8.r., OŠ Virje), Iva Puškaš   (8.r., OŠ Virje), Simona Vincek (8.r., OŠ Virje), Antun Gregar-Hrženjak (8.r., OŠ Virje), Jan Jelak (4.r., OŠ Đuro Ester), Magdalena Pehman (4.r., OŠ Đuro Ester), Leon Strelec (4.r., OŠ Đuro Ester), Mija Mišura (4.r., OŠ Đuro Ester).

Mentori su bili Tamara Marcinjaš (OŠ Legrad), Brankica Šeničar (OŠ Ferdinandovac), Ivana Dautanec i Sonja Kalanj (OŠ Virje) te Biserka Knez (OŠ Đuro Ester). Uz učenike i učiteljice Smotri su prisustvovale Jasna Kraljić Cmrk i Sanja Prelogović kao suci procjenitelji projektima na državnoj smotri.

Učenici i njihovi mentori kroz svoje projekte upoznavali su Ustav Republike Hrvatske, stjecali odgovarajuće znanje, razvijali vještine i stavove koji su im potrebni da se razviju u informirane, učinkovite i odgovorne građane koji će štititi i unapređivati razvoj ustavne demokracije u Republici Hrvatskoj, pa time i temeljna ljudska i građanska prava svake osobe u njoj. Učenici su u svom radu primjenjivali aktivne metode učenja i poučavanja: projektno učenje, suradničko učenje, učenje u paru, igranje uloga, simulacije, rješavanje problema, socijalno učenje korištenjem informacijskih i komunikacijskih tehnologija i drugo.

čitam...
Loading...