15.7 C
Koprivnica
Srijeda, 8. svibnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
strategija poslovanja

Čist okoliš, zdrava prehrana, 100 posto reciklirana ambalaža i briga o zaposlenicima prioriteti su Podravke, M. Dalić: U ispunjenje ovih ciljeva ulažemo 100 milijuna eura
Č

ključne investicije obuhvaćaju proširenja sunčane elektrane, izgradnju kogeneracijskog postrojenja, koncentracije pekarske proizvodnje u Sloveniji na jednoj lokaciji, modernizaciju voznog parka te izgradnju novog logističko distributivnog centra u Koprivnici

Ne propustite

Čalnici Podravke danas su u Zagrebu predstavili strategiju održivog poslovanja Grupe Podravka do 2030. godine, a kao glavna područja djelovanja strategija definira čist okoliš, zdravu prehranu, brigu o zaposlenicima i zajednici te odgovorno korporativno upravljanje.

Iz Podravke ističu da strategija sadrži konkretne ciljeve koje kompanija planira ostvariti do 2030. te će o napretku i postignućima u svakom od područja redovito izvještavati dionike i javnost.

– Glavni ciljevi Strategije održivog poslovanja 2023. – 2030. su 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora, 50 posto toplinske energije iz obnovljivih izvora, 60 posto manje CO2 emisija na razini društva Podravka d.d., 40 posto manje CO2 emisija na razini Grupe Podravka, 100 posto ambalaže reciklabilno, povratno ili kompostabilno za sve prehrambene proizvode, pet posto manje otpada od hrane po toni proizvedenih proizvoda, 20 posto manje soli i šećera u 75 posto novih i inoviranih proizvoda, unaprjeđenje korporativne kulture i klime u svim organizacijskim jedinicama, kontinuirano poboljšanje materijalnih prava radnika i pristupanje UN globalnom sporazumu (UN Global Compact) – ističu iz Podravke.

Foto: Podravka

Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić rekla je da je Podravka kao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u srednjoj i jugoistočnoj Europi svjesna svoje gospodarske važnosti i odgovornosti za okoliš i zajednicu.

– Da bismo i u narednim desetljećima bili jednako uspješni, odnosno još uspješniji, moramo se odgovorno odnositi i prema okolišu i prema resursima i prema svim našim dionicima i prema zajednici u kojoj poslujemo. Brojni izazovi s kojima se suočavamo zadnjih nekoliko godina dodatno ukazuju na to da održivo i odgovorno  poslovanje nema alternative. To nije opcija već jedini način na koji bilo koja kompanija može dugoročno opstati i ostati uspješna. Donošenjem Strategije održivosti javno se obvezujemo na ispunjenje konkretnih ciljeva, što je dodatni poticaj da sve svoje planove uspješno i u cijelosti realiziramo. U ispunjenje ovih ciljeva ulažemo 100 milijuna eura, što su značajna financijska sredstva, no uvjereni smo da ćemo na ovaj način dodatno unaprijedi našu konkurentnost i ojačati naše tržišne pozicije – poručila je Dalić.

Tu su i ključne investicije koje će omogućiti ispunjenje postavljenih ciljeva, a one obuhvaćaju proširenja sunčane elektrane, izgradnju kogeneracijskog postrojenja, koncentracije pekarske proizvodnje u Sloveniji na jednoj lokaciji, modernizaciju voznog parka te izgradnju novog logističko distributivnog centra u Koprivnici.

Foto: Podravka

Što se tiče područja zdrave hrane, povećat će se broj proizvoda s manjim sadržajem soli, dodanih šećera i zasićenih masti po serviranju te proizvode koji sadrže pozitivne sastojke i/ili potiču zdravu, uravnoteženu i održivu prehranu.

U svemu ovome neće biti zapostavljeni ni zaposlenici, jer kažu da će nastaviti aktivno raditi na jednakomjernoj rodnoj zastupljenosti i smanjenju razlika u plaćama muškaraca i žena, unaprijeđenu materijalnih prava zaposlenika i uvjeta rada, kao i na razvoju vještina, novih znanja i kompetencija zaposlenika.

Također poručuju da će podrškom različitih kulturnih, sportskih i humanitarnih organizacija i udruga Grupa Podravka nastaviti podržavati zajednicu u kojoj posluje te promicati svijest o važnosti uravnotežene i zdrave prehrane i važnosti smanjenja i zbrinjavanja otpada od hrane.

Foto: Podravka
Foto: Podravka
Foto: Podravka
Foto: Podravka
Foto: Podravka
Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

PhotoWalk by Hoyka

FOTO U Ludbregu održana foto radionica, Hoyka: “Posebno me veseli što se to povezivanje u Ludbregu dogodilo na visokoj skali, između država”

Grad Ludbreg postao je na jedan dan veliki fotografski set jer su ondje, pod vodstvom renomiranog zagrebačkog fotografa Damira...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×