U sklopu projekta Znanje kao dar koji se provodi u tri koprivničke osnovne škole započela je edukacija učitelja, nastavnika i stručnih suradnika.
Na učiteljskim vijećima u sve tri osnovne škole predavanje o aktualnim spoznajama o darovitosti, osobinama, prepoznavanju i oblicima rada s darovitim učenicima održala je Dr. sc. Vesna Vlahović-Štetić, profesorica na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
Osim toga, sedmeročlani timovi za darovite iz sve tri škole, koje čine učitelji i stručni suradnici, dodatno se educiraju o toj temi. Edukacija je usmjerena na izradu i provođenje individualiziranih programa za darovite učenike te korištenje didaktično – edukativne opreme za rad s darovitima koja je u okviru projekta osigurana za sve tri osnovne škole.
Škola Braća Radić domaćin je u prva dva ciklusa radionica od ukupno njih pet. Do sada je održana edukacija o metodologiji prepoznavanja i procjenjivanja darovitih učenika, a slijedi ciklus o posljedicama selekcijskog procesa, te načinima i oblicima rada s darovitim učenicima. Predavanja i radionice održavaju se u dvije manje skupine po desetak članova, a vode ih psihologinje Vesna Vlahović-Štetić i Nina Pavlin-Bernardić.
O kvaliteti edukacije govori podatak da ih provode eminentne stručnjakinje na području edukacijske psihologije. Vesna Vlahović-Štetić redovna je profesorica na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu čiji je dugogodišnji znanstveni i stručni rad između ostalog posebno vezan uz obrazovanje darovitih učenika te psihologiju učenja i poučavanja matematike. Dr. sc. Nina Pavlin-Bernardić docentica je na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta i Odjelu za psihologiju Hrvatskih studija u Zagrebu čije područje stručnog interesa i rada je također edukacijska psihologija.