15.7 C
Koprivnica
Srijeda, 8. svibnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Dodge Challenger SRT Hellcat
D

Ne propustite

Iza moćnog imena Dodge Challenger SRT Hellcat krije se i moćni stroj kojeg pokreće 6,2 litreni V8 motor s kompresorom koji razvija više od 600 konja.

Dodge Challenger SRT Hellcat interijer
Dodge Challenger SRT Hellcat

Hellcat izgleda brutalno,  a takve bi trebale biti i performanse jer se očekuje ubrzanje do 100 km/h za manje od četiri sekunde. Američki Dodge Challenger uvijek je zanimljiv pravim ljubiteljima automobila, prije svega svojom ‘mišićavom’ pojavom, ali i duhom koji vuče svoje korijene sve do zlatnih ’60-ih godina i originalnog ‘muscle car’ modela. Hellcat po uzoru na model iz 1971. godine ima prednju masku i stražnja LED svjetla izvedene u dva dijela. Uz veliki usisnik za zrak na aluminijskom poklopcu motora, jači model ima dva dodatna otvora za izlaz zraka i još jedan za ulaz unutar svjetlosnog sklopa na vozačevoj strani. Osim toga, razlikuje se većim prednjim razdjelnikom, stražnjim spojlerom i Supercharged oznakama na bokovima.

Dodge Challenger SRT Hellcat, vjerojatno nazvan po američkom borbenom zrakoplovu iz Drugog svjetskog rata, dolazi s dva ključa – crvenim i crnim. Crveni oslobađa više od 600 KS, dok ga crni ograničava na manju izlaznu snagu i okretni moment. Ograničavati najsnažniji V8 motor Chrysler grupacije mnogi će smatrati besmislenim, pa će se tako crni ključevi vjerojatno najčešće koristiti samo na parkiralištima. Challenger SRT će se nuditi u dvije pogonske verzije, slabija raspolaže unaprijeđenim 6.4 litrenim HEMI V8 motorom koji razvija 485 KS dok Hellcat izvedba nudi 6.2 litreni HEMI V8 koji oslobađa više od 600 KS.

Obje verzije mogu se upariti s šest stupanjskim ručnim ili osam stupanjskim automatskim mjenjačem. Američki ljepotan koristi 20” kovane kotače u mat crnoj boji presvučene Pirelli P Zero Nero gumama ispod kojih se skrivaju ogromne, 390 milimetarske Brembo kočnice. Kabina nalikuje onoj standardnog modela, no opremljena je upravljačem s ravnim dnom, grijanim/ventiliranim sjedalima presvučenim Nappa kožom i Alcantarom, retro instrumentima i sedam inčnim ekranom na kojem se očitavaju podaci o vozilu. Auto također ima ‘Drive Modes’ sustav koji podešava upravljanje, trakciju, ovjes i izlaznu snagu motora, a dijeli se na Sport, Track i Custom modove. Na tržištu se očekuje početkom 2015. godine.

izvor: auto-info.hr

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

PhotoWalk by Hoyka

FOTO U Ludbregu održana foto radionica, Hoyka: “Posebno me veseli što se to povezivanje u Ludbregu dogodilo na visokoj skali, između država”

Grad Ludbreg postao je na jedan dan veliki fotografski set jer su ondje, pod vodstvom renomiranog zagrebačkog fotografa Damira...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×