– Ukoliko vodomjer neće biti očitan prilikom obilaska djelatnika, molimo građane da stanje vodomjera dostave osobno na šalter Komunalija ili putem telefona na sljedeće brojeve: 625-138 ili 812-304 – poručuju.
Također, građani mogu stanje vodomjera dostaviti i putem e-mail adrese info@komundju.hr ili putem obrasca. Podatke o stanju vodomjera koje građani sami očitaju mogu dostaviti telefonski u razdoblju od ponedjeljka 22. ožujka 2021. do petka 2. travnja 2021. u vremenu od 8 – 16 sati ili putem e-mail adrese/obrasca do 6. travnja 2021. godine.
Ukoliko stanje vodomjera ne bude očitano i dostavljeno na bilo koji način, korisnicima će se obračunati prosječna potrošnja iz prethodnog razdoblja.
– Ujedno molimo korisnike vodnih usluga da prilikom osobnog očitanja provjere vodomjerni set, posebno za vikend objekte u kojima ne borave često. Ukoliko uređaj propušta vodu molimo da o tome odmah obavijeste Komunalije kako bi se kvar što prije otklonio – poruka je Komunalija.