Podravka i Atlantic Grupa, dvije vodeće hrvatske proizvodne kompanije, udružile su snage, odnosno dogovorile suradnju na inozemnim tržištima u SAD-u i Austriji. Kako su pojasnili iz koprivničke kompanije, Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji osigurat će podršku plasmanu Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, a istovremeno će Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode na tržište SAD-a.
Cilj je, navode, podići prepoznatljivost njihovih brendova, koristeći razvijenu poslovnu mrežu i tržišne pozicije koje Atlantic i Podravka baštine na ovim tržištima.
– Ostvarivanje sinergije između Podravke i Atlantica na tržištu Austrije i SAD-a je važan iskorak u praksi poslovanja hrvatskih kompanija u inozemstvu. Iznimno sam zadovoljna ovim korakom, jer na ovaj način dvije snažne hrvatske kompanije udružuju snage kako bi još više izvozile i jačale prisutnost vlastitih brendova i na europskom i na američkom tržištu – poručila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.
Zadovoljstvo suradnjom ne krije ni Emil Tedeschi, čelni čovjek Atlantic Grupe.
– Vegeta i Argeta kao naši najistaknutiji izvozni brendovi, uz ostali naš portfelj, prirodni su saveznici u nastupu na internacionalnim tržištima. Ponosni smo na ovaj dogovor koji ima vrlo jasnu logiku korištenja zajedničkih prilika. Otvorenost, povjerenje i interes za pronalaženjem sinergija na putu stvaranja nove vrijednosti su pravi temelj odnosa Podravke i Atlantic Grupe – istaknuo je Tedeschi.