Pjesma Bohemian Rapsody iznenadila je publiku i struku u ljeto 1975. godine, a ni do danas nije prestala intrigirati slušatelje i dobivati razne interpretacije. Završetak osnovne škole vrijeme je velikih odluka i dvojbi, učenici prolaze velike tjelesne i duhovne promjene te pronalaze novi identitet s kojim će nastaviti putovati kroz život. Iako njihovi učitelji i roditelji imaju od njih određena očekivanja, oni pokušavaju živjeti u skladu sa samima sobom, bez obzira na društvene norme ili očekivanja bližnjih. Upravo sličan životni rez, proces pronalaženja sebe, napravio je Freddie Mercury.
Bohemian Rapsody retrospektivan je prikaz Freddyjeva života, preciznije, umjetnički prikaz trenutka njegove preobrazbe u novog čovjeka. Glazbena kritika često pjesmu dijeli u pet dijelova; smireni uvod s pjevanjem a capella, zatim slijede balada, rock i opera, dok je na kraju pjesma uokvirena smirenim solom koji je nalik početku pjesme. U njoj iznosi neminovnost promjene na koju nije mogao utjecati, ali i prikazuje svoje odnose s bližnjima koji su nakon toga bili zauvijek izmijenjeni. Nastavnik Dimić odabrao je ključne motive iz pjesme prikazujući najvažniji događaj u Freddiejevu životu. Na početku pjesme Freddie poziva svoju okolinu da ga pogleda i vidi da on nije ništa drugačiji od ostalih te da je samo siromašni dječak koji ne traži sažalijevanje. Za prikaz uvodnog dijela pjesme, učenica Monika Picer nacrtala je motiv očiju koje promatraju Freddyjevo djetinjstvo.
U solo dionici, koju glazbeni kritičari nazivaju baladom, događa se dramski zaplet u naraciji pjesme. Freddy ispovjednim tonom govori majci da je izvršio ubojstvo. Metaforički, ubojstvo ovdje inicira napuštanje svog starog ‘ja’ i heteroseksualne veze, te preobrazbu koja će odrediti njegov daljnji život. Na vrhuncu svoje karijere, nakon uspješnog prethodnog albuma iz 1974., skupina Queen imala je kreativnu slobodnu te je Freddie iskoristio priliku iskreno iznijeti svoju najdublju intimu ne razmišljajući kako će ju publika prihvatiti.
Ključni trenutak u kojem pjevač odbacuje svoje staro ‘ja’ i svoju vezu, prikazala je učenica Emina Hrženjak naslikavši njegov dvostruki portret. Učenica Iva Betlehem naslikala je njegovu partnericu Mary koja ostaje sama, simbolično Freddieju okrenuta leđima. Freddie se u idućim stihovima ispričava majci što ju je razočarao, no zaključuje da je to jednostavno tako trebalo biti. Freddie shvaća da je morao otići, no suočava se s bolnom istinom o svojoj sudbini i žali što se uopće rodio. Odgojen po religijskim načelima, Freddie nikad nije mogao biti ono što uistinu jest, bez razočaranja svojih roditelja. Njegov dirljiv oproštaj s majkom, prikazan motivom oka koja plače, prikazala je učenica Lea Čižmešija. Balada završava Freddiejevim ulaskom u novu vezu, a njegov novi portret i partnera prikazuju Filip i Nicol.
Operni dio pjesme, novina u tadašnjim glazbenim krugovima, sadrži lirske reference na likove iz talijanske komedije dell’ arte, poznate ličnosti te pojmove iz različitih kultura. Neki glazbeni kritičari smatraju da pojedini likovi prikazuju same članove banda. Dvorsku ludu, Scaramoucha iz talijanske komedije dell’arte likovno je prikazao učenik David Polančec. Vrhunac pjesme, u kojoj se suparničke frakcije u paklu bore za pjevačevu dušu prezentiran je motivom Belzuba, gospodara muha ili demona koji vlada paklom, prikazala je učenica Lana Erega.
U današnjem svijetu, odrasli se teško snalaze s pomaknutim moralnim vrijednostima, a pogotovo je teško djeci u pubertetu. Mediji nameću lažne i nedostižne ideale koji djeci iskrivljuju sliku o samima sebi te stvaraju rascjep između želja i realnosti koji postaje ozbiljan izvor frustracija. Ova izložba učeničkih radova, koristeći motive iz pjesme Bohemian rapsody ohrabruje nas da svijetu pokažemo svoju različitost i individualnost, da pokažemo pravog sebe bez obzira na to hoće li nas naša okolina prihvatiti. Ako ostanemo uklopljeni u masi, hoćemo li moći ostaviti iza sebe trag originalnosti koji će biti svjedok našem životu i pokušaju da svijet učinimo boljim?