Budući da su djeca iz Dječjeg vrtića Maslačak pokazala veliki interes za učenjem o zdravlju, svojem tijelu, zdravoj hrani te vitaminima i bakterijama u dječjoj skupini Ježići nastavili su se detaljnije baviti očuvanjem zdravlja kroz oglednu aktivnost na temu Higijena, a s naglaskom na bakterije, te sprečavanje njihovog širenja i razvoja bolesti redovitim i pravilnim pranjem ruku.
Djeci su odgojiteljice ponudile nekoliko stolno-manipulativnih aktivnosti kojima ih se nastojalo uvesti u temu i razvijati logičko razmišljanje i pamćenje. Bilo je tu igra memory, bingo, igra brojenja, uočavanja niza, ali smo razvijali i grafomotoriku kroz povlačenje linija po zadanoj stazi.
Kasnije su kroz priču Operi ruke razgovarali zašto je važno prati ruke, što su i kako izgledaju bakterije, kako nam one mogu naštetiti, te kako ih u tome spriječiti.
Glavna aktivnost odigravala se u obiteljskom centru gdje su djeci bile ponuđene igre pranja, tuširanja i kupanja lutki, te održavanja njihove osobne higijene kroz presvlačenje i pranje i sušenje njihove odjeće. Bili su im ponuđeni tuš-kabina i kada sa svim potrebnim sredstvima, te perilica rublja i sušilo. Djeca su uživala u toj simboličkoj igri jer su izrađeni predmeti izgledali vrlo realistično.
U istraživačkim aktivnostima su pomoću mikroskopa promatrali mikroorganizme, te kasnije eksperimentirali sa sapunom i vodom kako bi razvili svijest o tome kako sapun i pranje tjeraju mikroorganizme s naših ruku. Kroz izradu bakterija od plastelina, razvijali su finu motoriku šake, maštu i taktilnu percepciju.
U centru senzorike su se u parovima natjecali tko će prvi, pomoću slamke, otpuhati bakteriju/lopticu u odvod umivaonika, a koordinaciju i ravnotežu razvijali su natjeravanjem lopte u rupu u parovima. Iz senzorne kutije su izvlačili bakterije i razvrstavali ih, a sapunčiće koje su izvukli, za nagradu, pospremili i nosili kući.