-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
NOVI VIZUALI I PROMIDŽBENI MATERIJALI

FOTO Turistička zajednica naše županije prošla je potpuni redizajn, pogledajte kako izgleda novi vizualni identitet i što donosi
F

Ovogodišnji financijski plan TZ KC-kž je povećan, povećani su i prihodi od Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma, a jedna od glavnih zadaća turističke zajednice je i izrada strategije turizma naše županije za narednih deset godina.

Ne propustite

Danas je predstavljen novi vizualni identitet i pripadajući promidžbeni materijali Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije.

Na samom početku župan Darko Koren rekao je kako već dugo vremena nije bilo potrebe da se na ovakav način prezentira rad Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije, no isto tako smatraju da je početak godine dobro vrijeme za predstavljanje novog vizuala i svih pratećih promidžbenih materijala koji su osmišljeni.

Tako je danas predstavljen novi vizualni identitet naziva Podravina i Prigorje – Paleta doživljaja, a predstavljena je i turistička karta Koprivničko-križevačke županije, brošura Paleta kulture, nova internetska stranica koja je u početnoj fazi, kalendar događanja u 2020. godini koji se svake godine radi na početku, a napravljen je i vizualni redizajn filma Koprivničko-križevačke županije. Svi materijali su dvojezični, odnosno na hrvatskom i engleskom jeziku.

Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija

– Svjesni smo činjenica da imamo određene potencijale koji su u velikoj mjeri  neiskorišteni te da imamo i nedostatke koji nam onemogućavaju da budemo konkurentni.  Na primjer, činjenica je da smo jedna od rijetkih županija koja nema toplice. A to je turistički sadržaj koji može biti kičma cjelokupnog sustava. Mi smo nažalost lišeni takvog projekta koji bi ujedno za sobom povukao i neke manje – rekao je župan Koren, te naglasio kako se snalaze na druge načine kao i da je naša županija po pitanju geostrateškog položaja dobro smještena, a gastronomska i enološka ponuda daju nam pravo na optimizam.

Podaci govore da je kontinentalni turizam u porastu te da je primjetan trend veće potrošnje na kontinentu nego na obali.

Foto: Ivan Balija
Darko Koren // Foto: Ivan Balija

– Ja sam čuvši taj podatak bio dosta iznenađen, ali to je i sam ministar turizma Capelli na jednom okupljanju izjavio tako da nemamo razloga sumnjati u to iako je činjenica da bi trebala biti napravljena dublja analiza tog podatka – rekao je župan Darko Koren.

U svakom slučaju, naša županija se može pohvaliti sa više od 180 manifestacija koje će se održati ove godine, a koje se mogu pronaći upravo u predstavljenom Kalendaru događanja 2020. godine na kojem je također napravljen redizajn kako bi i sam kalendar bio usklađen s novim vizualnim identitetom.

Koren je spomenuo i projekt na kojem temelje određene planove, a to je revitalizacija starog dvorca Inkey u Rasinji koji je kandidiran za sredstva u Ministarstvu kulture te se ovih dana čeka na odgovor tog natječaja i kreće se u osmišljavanje koncepta.

Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija

– Iako smo malobrojni, ipak imamo značajnu ulogu u razvoju cjelokupne turističke aktivnosti na ovom prostoru. Ali ponavljam, nositelj ozbiljnih turističkih projekata mora biti privatni sektor, a javni mora biti podrška i logistika te mora dati jedan pečat koji ne može dati privatni sektor – zaključio je župan Darko Koren.

Što se tiče vizualnog identiteta, dosad je korišten pijetao, no na kraju dana to je ipak logo turističke zajednice, rekla je Kristina Sočev, pomoćnica direktora turističke zajednice naše županije, te je naglasila da su prilikom osmišljavanja slogana, ali i loga, vodili računa o nazivu naše županije, geografskom položaju, naivi, vjerskom turizmu, rijeci Dravi i mnogim drugim faktorima i upravo zato je nastao slogan Podravina i Prigorje-Paleta doživljaja.

Foto: Ivan Balija
Kristina Sočev // Foto: Ivan Balija

– Primijetili smo i da nam nedostaje turistička karta i to u punom smislu te riječi, karta s relevantnim informacijama za posjetitelje, ali i lokalno stanovništvo. To je jedan od noviteta kako smo već i naglasili na početku. Napravljena je i boršura Paleta kulture Podravine i Prigorja u kojoj su nabrojane sve kulturne institucije naše županije, ali i neke udruge – rekla je Kristina Sočev te naglasila da je i film Koprivničko-križevačke županije dobio novi vizual, i to što se tiče omota u kojem stoji, isto kao i kalendar događanja, no film sam po sebi se nije mijenjao.

Sočev je naglasila da turistička zajednica na staje na ovome jer je u ovom trenutku izrada brošure Enogastro paleta Podravine i Prigorja u završnoj fazi, a zajednica započinje i sa izradom brošure Aktivni turizam Podravine i Prigorja.

– Osim predstavljenih brošura koje danas vidite pred sobom, izradili smo i novu web stranicu. Postojeća stranica turističke zajednice će i dalje biti aktivna, a nova web stranica posvećena je isključivo stanovnicima i turistima kako bi na njoj mogli naći sve relevantne informacije o smještajima, kulturnoj ponudi, kontakte, u pravilu sve što im treba od informacija moći će naći na ovoj web stranici – rekla je Kristina Sočev. Vrijednost čitavog projekta nastanka vizualnog identiteta, slogana te svih predstavljenih materijala, letaka iznosi 42 tisuće kuna od čega je 80 posto sufinancirano sredstvima Hrvatske turističke zajednice.

Foto: Ivan Balija
Foto: Ivan Balija

Na samom kraju današnjeg predstavljanja Sočev je podsjetila kako nema mjeseca, pa čak ni vikenda ove godine, a da nema neke aktivnosti ili manifestacije. Jedna od većih manifestacija održat će se već u mjesecu ožujku, točnije 27. ožujka, otvara se izložba Pisanica od srca koja će po prvi puta biti otvorena i nakon Uskrsa, točnije sve do 14. ožujka.

Foto: Ivan Balija
Marijan Štimac // Foto: Ivan Balija

Pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, komunalne djelatnosti i poljoprivredu Marijan Štimac istaknuo je kako je za sve aktivnosti iz sektora turizma unutar županijskog proračuna rezervirano sveukupno 2,5 milijuna kuna za 2020. godinu, a podsjetio je i na projekt cikloturizma u našoj županiji te napomenuo kako se on i dalje nastavlja sa željom da se izgradi i desetak novih odmarališta na postojećim biciklističkim rutama.

Spomenimo i da je ovogodišnji financijski plan TZ KC-KŽ je povećan, povećani su i prihodi od Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma, a jedna od glavnih zadaća turističke zajednice je i izrada strategije turizma naše županije za narednih deset godina.

Spomenimo da se projekt certificiranja konjičkih turističkih staza nastavlja i ove godine, a dosad je certificirano stotinjak staza, kreće se i u popularizaciju rijeke Drave s obzirom da je dio Drave koji prolazi našom županijom, po mišljenju turističke zajednice, nedovoljno iskorišten pa će se tako u lipnju ili srpnju, ovisno o vremenu, organizirati rafting po Dravi od ušća Mure u Dravu do Ješkova s ciljem pokušaja dovođenja novih turista, a naša županija je ujedno i jedina koja putničkim agencijama daje subvencije za dovođenje putnika na područje naše županije. U travnju će se obilježiti i Dan planeta Zemlje na Šoderici u suradnji s Općinom Legrad i Rafting klubom Koprivnica koji će omogućiti da svi zainteresirani prođu cijelu Šodericu čamcima. U svakom slučaju puno je aktivnosti u ovoj godini, tako da će vam svima Kalendar događanja kao i svi drugi materijali dobro doći. Naravno, možete ih dobiti u Turističkoj zajednici Koprivničko-križevačke županije.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×