7.1 C
Koprivnica
Subota, 27. travnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
ROBNI TERMINAL

FOTO Zbog potresa i odlaska turskih radnika usporena izgradnja novog kolodvora, Dombaj: Ono što je bila Koprivnica za teretni promet postaje Drnje
F

Razlog usporavanju radova je i činjenica da nije postignut dogovor oko priznavanja razlike u cijeni što je izvođač zatražio od HŽ-a, kaže Dombaj

Ne propustite

Izgradnja kolodvora Novo Drnje, koji je dio projekta uspostave dvokolosiječne željezničke pruge od mađarske granice do Luke Rijeka, napreduje, no unazad nekoliko tjedana radi se nešto slabijim intenzitetom zbog iznenadnih i nepredvidivih okolnosti.

Kako nam je pojasnio načelnik Drnja Petar Dombaj, razlog tome je potres koji je pred mjesec dana zadesio Tursku.

– Dio turskih radnika nakon potresa je otišao svojim kućama, no dodatni razlog usporavanju je i činjenica da nije postignut dogovor oko priznavanja razlike u cijeni, što je izvođač zatražio od HŽ-a. Vjerujem da će usprkos tome sve biti odrađeno u roku. Na našem terenu obavljaju se pripremne radnje za asfaltiranje i testiranje nadvožnjaka u Botovu i Torčecu. Na samoj stanici Novo Drnje odrađeni su betonski radovi pa preostaje onaj brži dio modularne gradnje, odnosno postavljanje gotovih elemenata od čelika – objašnjava Dombaj prema čijem mišljenju će izgradnja drugog kolosijeka njegovoj općini donijeti veliki prosperitet.

Radovi, Torčec nadvožnjak
Foto: Ivan Balija

– Postat ćemo ranžirni kolosijek prvi od ulaza u državu, najbliži granici s Mađarskom. Ono što je dosad bila Koprivnica, to će uskoro za teretni promet biti Novo Drnje, koje je zamišljeno kao robni terminal, mjesto gdje bi se mogli raditi logistički centri. Zbog dobre povezanosti prometnica, blizine grada Koprivnice, dostupni smo svima, od Međimurja, do mađarske granice, ovo je idealna lokacija za utovarni centar, što je sigurno budućnost uz novi kolodvor. Nadam se isto tako da će se stvari uozbiljiti pa će biti završen projekt od Križevaca prema Zagrebu, jer nam je ključna povezanost sa Zagrebom – zabrinut je Dombaj.

Podsjetimo, projektom gradnje drugoga kolosijeka i rekonstrukcijom postojećega od Križevaca do mađarske granice omogućit će se postizanje brzine vlakova do 160 km/h, s ograničenjem od 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici. Nova dvokolosiječna dionica slijedit će postojeću trasu uz iznimku poddionice Carevdar – Lepavina. Ukupna duljina dionice pruge Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom smanjiti će se sa 43,2 km na 42,6 km.

Osim novog kolodvora u Drnju, u blizini kojeg se grade dva velika nadvožnjaka, onaj u Torčecu i Botovu, planirana je i izgradnja novog stajališta u susjednom Peterancu, rekonstrukcija stajališta Majurec, Carevdar, Vojakovački Kloštar i Sokolovac dok će postojeći kolodvor Mučna Reka biti prenamijenjen u stajalište.

Radovi, Stanica Drnje
Foto: Ivan Balija
Radovi, Stanica Drnje
Kolodvor Novo Drnje // Foto: Ivan Balija
Radovi, Torčec nadvožnjak
Nadvožnjak u Torčecu // Foto: Ivan Balija
Radovi, Torčec nadvožnjak
Foto: Ivan Balija

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Dobro je znati

Prijatelji s povlasticama su posebna kategorija ljubavnika, evo koja pravila treba odrediti

Ovo je najvažniji dio. Dobar prijatelj je netko tko vas dobro poznaje i s kim možete biti iskreni, zato...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×