Ne mijenjaju se ovih dana samo konture popularne Podravkine sedmerokatnice, već se promjene događaju i na menadžerskim pozicijama unutar kompanije. Naime, na visoke pozicije vraćaju se domaći kadrovi koji su nekada bili primorani otići iz Podravke, pojedinci se, pak, vraćaju na tržišta na kojima su nekada izgradili ime, dok neki mijenjaju sektore unutar same kompanije.
Ovo posljednje odnosi se na Sanju Garaj Miloš, dosadašnju direktoricu marketinga Poslovnog programa Kulinarstvo, koja je imenovana novom direktoricom sektora Korporativni marketing i komunikacije. Zanimljivo, na toj funkciji zamijenit će Tomislava Maričevića, koji je u Podravku došao početkom rujna. O tome smo vas informirali ovdje, dodavši da je to prilično iznenađenje, s obzirom na to da je riječ o stomatologu, koji ima bogato farmaceutsko iskustvo.
Cijelu karijeru bio je vezan uz farmaceutske kompanije, stoga nas ne treba čuditi da nije dugo izdržao u korporativnom sektoru. Inače, sektoru koji je kroz proteklih pola godine doživio brojne promjene, jer ne smijemo zaboraviti na Marinku Akrap, s kojom Martina Dalić nije bila zadovoljna. Upravo nju je zamijenio Maričević, a vidjet ćemo kako će se sada na novoj poziciji snaći Garaj Miloš. Riječ je o Koprivničanki koja je godinama u kompaniji i koja, prema pričama poznanika, vrlo dobro radi svoj posao.
Koprivničanac je i Dalibor Šijak, koji se vraća u Podravku nakon jednog desetljeća. Tada je bio zadužen za poljsko tržište i istočnu Europu, a otišao je 2012. godine, za vrijeme Zvonimira Mršića. Tada je Podravku napustilo mnogo domaćih mladih lica poput Nenada Mađarića, Ivana Mesića, Krunoslava Bešvira i tako dalje. Bešvir se vratio u Pucarevo vrijeme, a sada se iz Atlantic Grupe vraća i Šijak, koji je dobio funkciju direktora za internacionalna tržišta.
Nova dužnost zadesila je i Danijela Kocijana, vrlo bliskog suradnika preminulog Marina Pucara. On će, pak, biti zadužen za koordinaciju i upravljanje Tržištima jugoistočne Europe, gdje se vrlo dobro snalazi. Naime, ranije je već bio zadužen za prodaju i marketing u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Poljskoj tako da ima iskustva u upravljanju međunarodnim tržištima.
Kako su poručili iz Podravke, svi navedeni nove funkcije preuzimaju u ponedjeljak, 17. siječnja.