Ako je današnje društvo, civilizacija većim djelom temeljena na znanju, kako je onda moguće da se nalazimo u potpunom kaosu bilo gledano sa pozicije zdravlja, odnosno sve većeg broja oboljelih već i u najmlađoj dobi, ili pak gledano sa pozicije neimaštine, gladi, nepravednosti, međuljudskih odnosa, nemira i ratova, sve većeg zagađenja vode, zraka, zatrovanosti zemlje, hrane, … kako je moguće da naše odluke koje su temeljene na znanju prouzrokuju toliku štetu svim živim bićima i samoj planeti zemlji? Dali se ovdje uopće radi o znanju ili tek o neznanju prerušenom u znanje?
“Ne plaši se neznanja, boj se lažnog znanja, jer od njega dolaze sve nesreće na svijetu.”
“Ljudi nisu namjerno zli, nego iz neznanja. Treba znati što je dobro da bi dobro činili.”
Prema onom što danas možemo vidjeti kuda li god okrenuli glavu, na što god usmjerili pažnju a proizlazi i potaknuto je današnjim takozvanim “znanjem”, ispada da je znanje najdestruktivnija sila koja trenutno postoji na planeti zemlji, pa tako znanstvenici na temelju svoga “znanja” stvaraju najopasnije, najotrovnije štetne i destruktivne spojeve i tehnologije koje su u mogućnosti u trenu uništiti sav poznati život na planeti i samu planetu zemlju. Dali ovaj način djelovanja-znanja možemo nazivati znanjem, na jednoj razini i možemo, za stvoriti atomsku bombu potrebno je veliko znanje, ali nije pametno i mudro koristiti je. Znanje bez mudrosti-svjesnosti je destruktivno i nepotpuno stoga svo znanje mora biti popraćeno i znanjem o našem neznanju. Neznanje prerušeno u znanje je najdestruktivnija sila koja proizlazi iz ego-uma te koja nažalost trenutno vlada ovom planetom i određuje tijek budućih događaja.
Ono što danas nazivamo znanošću, znanstvenicima, najvećim umovima današnjeg doba najčešće su ljudi ograničenog pogleda na svijet, ljudi ograničeni raznim uvjerenjima i vjerovanjima, znanstvenim i drugim dogmama, teorijama, ljudi bez mudrosti i znanja o vlastitome neznanju, jer biti svjestan – rasvijetliti vlastito neznanje jest znanje. Dali taj krug “znanstvenika” uopće možemo nazivati znanstvenicima? Ne možemo, jer to bi bilo jednako kao da smo lažno znanje nazvali znanjem, kao da smo ljude nesputane raznim uvjerenjima i vjerovanjima, dogmama, ljude otvorena uma, istinske znanstvenike izjednačili sa ljudima koji funkcioniraju i mogu funkcionirati jedino unutar okvira vlastitih uvjerenja i dogmi.
“Znati da znamo što znamo i da ne znamo što ne znamo pravo je znanje.”
Kako ne postoji nesavršen krug jer svaki krug je savršen te u koliko nije savršen nije krug, tako ne postoje niti znanstvenici zatvorena uma, postoje samo oni koji vjeruju da su znanstvenici i koji su i se predstavljani kao znanstvenicima, jer svako ograničavanje nema veze sa znanošću, ili prema naslovu ovog teksta, svaki lažni znanstvenik opasnije je od ljudi koji nemaju veze sa znanošću iz razloga što lažna znanost daje lažne okvire znanja a lažno znanje je puno opasnije od samog neznanja. Čovjek koji ne zna i koji je svjestan svoga neznanja neće djelovati, dok čovjek koji ima lažno znanje nesvjestan svoga neznanja će djelovati unutar okvira tog “znanja”. Pa pobogu pogledajte svijet oko sebe, dali su zagađeni zrak, voda, zemlja, hrana, uništene šume, glad, bolesti, nasilje, … odraz znanja?
Na temelju apsorbiranog “znanja” koje imamo u glavi možemo zamjećivati samo ono u što vjerujemo; zamjećujemo samo vlastito znanje. A kakvo je to znanje?
Uglavnom lažno.
Lažna znanost je ta koja je stvorila GMO, kemikalije kojima nas svakodnevno prskaju putem aviona, kemikalije kojima se zagađuje voda, zemlja, zrak bez kojeg nema života, cjepiva koja razaraju imunološki sustav i uzrokuju najteže oblike bolesti, umjetna bojila, pojačivače okusa, konzervanse, umjetna sladila, elektromagnetska zračenja-zagađenja, fluor, … sve su to tvorevine zatvorenih umova, lažnih znanstvenika, lažne znanosti i lažnoga znanja.
Priroda kako svakom živom stvoru tako i nama pruža sve što nam je potrebno za život, a što mi radimo potkrijepljeni lažnim znanjem, uništavamo je te u svome neznanju uništavamo same sebe. Razna plemena po čitavoj planeti koja žive netaknuta današnjom takozvanom “modernom civilizacijom i načinom života” ne poznaju nama opće prihvaćene bolesti poput dijabetesa, autoimunih bolesti, side, raka, … itd., zašto, pa zato što žive u prirodi od prirode i u skladu sa prirodom, zato što ne poznaju znanost u obliku u kakvom je mi poznajemo, oni ne pokušavaju stvoriti-patentirati ono što oduvijek postoji u prirodi.
Lažna znanost-znanje ne samo da je uzrok današnjih najtežih oblika bolesti, već kada se i otkrije neki od prirodnih lijekova koji liječe primjerice rak, ista ta znanost učinit će sve kako taj lijek nikada ne bi ugledao svjetlo dana jer što se njih tiče, sve su to gluposti osim ako oni ne kažu drugačije. Lažna znanost-znanje uzrok je problema koja se danas nažalost predstavlja kao dio rješenja.
Napredak ili točnije nazadovanje pomoću današnjeg “znanja-znanosti” jasno je vidljivo na primjeru voćnih ili nekih drugih sadnica. Uzmimo za primjer sadnicu jabuke. Donedavno u našim voćnjacima mogli su se vidjeti samo stari nasadi jabuka, jabuka koje su bile visine i do 7. metara, koje nije trebalo obrezivati, navodnjavati, prihranjivati, prskati protiv nametnika i raznih bolesti, … jedini posao bio je u jesen sakupiti plodove te ih uskladištiti. Današnje nasade jabuka koje nazivamo naprednim-modernim nasadima da bi u jesen imali što staviti u podrum, moramo obrezivati, navodnjavati, prihranjivati, prskati protiv nametnika i bolesti svakih ovisno o vremenskim uvjetima 7 do 14. dana. Dali je to napredak? Ne samo da moramo uložiti više vremena, truda, novca da bismo ubrali istu količinu ploda, već dobivamo i plod koji je upitne kvalitete, prepun raznih štetnih kemikalija koje ujedno u velikoj mjeri završavaju u zemlji te podzemnim vodama.
Lažno znanje proizvod je obmana a istinsko znanje ISTINE
Način na koji percipiramo stvarnost, svijet oko sebe uvjetovan je našom razinom znanja-svjesnosti, stoga, gledajući na svijet kroz naočale lažnoga znanja percipiramo stvarnost unutar okvira uvjetovanog nam znanja odnosno neznanja. Takvo iskrivljeno percipiranje stvarnosti dovodi do kreiranja osjećaja ugroze, straha, borbe za preživljavanjem te na poslijetku do samo porobljavanja, tako naše lažno znanje (strah) postaje naša tamnica.
Istinsko znanje predstavlja slobodu, jednakost i harmoniju a ne destrukciju i strah. Istinsko znanje proizlazi iz istine, onoga što jest a ne iz onog što mi vjerujemo da jest. Robujući lažnome znanju živimo u zabludi te percipiramo i djelujemo sa razine i unutar razine zabluda-lažnoga znanja.
U današnjem društvu što više “znadete” to ste svjesniji kako ništa ne znate a tome može biti tako samo u koliko se radi o lažnome znanju, jer ako se istinsko znanje umnožava onda je njega sve više i više, dok ako se lažno „znanje” umnožava onda je znanja sve manje i manje. Odnosno, lažno znanje postavlja sve više i više pitanja dok istinsko znanje daje sve više odgovora, kako bi drugačije uopće i moglo biti.
“Postoji samo jedno dobro, a to je znanje, i jedno zlo, a to je neznanje.”
Kako je znanje potrebno da bismo sagradili atomsku bombo a mudrost za ne koristiti je, tako je i hrabrost potrebna kako bismo razotkrili istinu a mudrost za živjeti je. Znanje bez mudrosti je nemoćno, jer mudrost je živjeti znanje. U koliko ne živimo znanje ono je skoro pa beskorisno, u nekim slučajevima može čak i poslužiti kao hrana za ego. Primjerice, koje li koristi znanja o važnosti i blagodatima vode, konzumiranja sirove hrane(voća, povrća, orašastih plodova, …), odnosno štetnosti konzumiranja raznih gaziranih sokova, mesnih industrijskih prerađevina u koliko ih i dalje konzumiramo? Znanje je moćno tek od trenutka kada ga primjenjujemo, sve ostalo je laž i samozavaravanje.
Znanje postoji samo onda kada se ono primjenjuje – kada se ŽIVI!
I na kraju, sve se svodi na istinu ili laž – znanje ili neznanje. Harmonija, razumijevanje, sreća, sloboda, … ljubav manifest su življenja u istini i istine, a strah, mržnja, krivnja, želja za kontrolom, moći, destruktivno ponašanje manifest su življenja laži i u laži.
“Tko ne zna, a ne zna da ne zna – opasan je, izbjegavajte ga!
Tko ne zna, a zna da ne zna – dijete je, naučite ga!
Tko zna, a ne zna da zna – spava, probudite ga!
Tko zna i zna da zna – mudar je, slijedite ga!”