Uz krležofilne razgovore, drugi dio knjige sadrži krležofilne eseje i članke studenata i studentica koji su uglavnom pohađali kolegije koji obrađuju Krležu.
Knjiga Krležin EU/ropski furiosum začeta je 2013. godine kada su Bojan Koštić, danas glavni tajnik udruge Pod galgama a tada student-krležofil, i Suzana Marjanić, predavačica-krležofilka s jednom knjigom o Krleži iza sebe, zajedno uređivali rubriku o Krleži u sada preminulom dvotjedniku za kulturu Zarez.
U tom razdoblju objavljeno je 10 razgovora koji su objavljivani u Zarezu, a sada i u zborniku radova.
Uz krležofilne razgovore, drugi dio knjige sadrži krležofilne eseje i članke studenata i studentica koji su uglavnom pohađali kolegije Miroslav Krleža: Vječno Žensko i Ono Političko, Krleža: književna i politička antropologija i/ili kolegij Krležin feminizam i negativna antropologija.
– Možemo reći da se kao crvena nit vodilja navedenim radovima proteže vizura na socijalni angažman Krležine umjetnosti ili kao što je Velimir Visković za Krležino shvaćanje umjetnosti naveo u Krležološkim fragmentima da Krleža “odbija ideju o umjetnosti koja bi bila svedena na puko poigravanje književnim formama i konvencijama u larpurlartističkoj socijalnoj izolaciji; prava umjetnost se po Krleži ne odnosi samo na solipsistički dijalog s tradicijom i istraživanje novih formi i umjetničkih prosedea”. Sasvim točno; odnosno, Krležinim riječima iz Antibarbarusa – tendenciozno, ali bez tendenciozne fraze. Ili krležofilno, ali bez fetišizma. Odnosno, u ovom slučaju – s ljubavlju, ali bez ljubavne fraze – stoji u predgovoru Krležofilni uvodnik bez fetišizma ili o kontekstualizaciji ove knjige.
Ukratko, drugi dio zbornika sadrži 17 eseja, članaka i fragmenata koji se bave komparativnim analizama Krležinih djela, prikazima, recenzijama i kritičkim osvrtima.