Lino dječja hrana Podravke dobila nagradu Trusted Brand 2008

10:12h
0
080930-trustedbrand

Lino dječja hrana Podravke dobila je nagradu Trusted Brand 2008 u kategoriji dječja hrana. Potvrda je to Podravki vjernosti njezinih potrošača koji su tijekom svibnja i lipnja prema istraživanju magazina Reader’s Digest ocjenjivali marke kojima najviše vjeruju. Zadovoljstvo potrošača Podravki je od iznimne važnosti jer već 38 godina kompanija istražuje i razvija dječju hranu brinući o visokoj kvaliteti, sigurnosti i hranjivosti, priopćeno je iz koprivničke kompanije.

Nagrada je tim laskavija budući da su čitatelji Reader’s Digesta sami su u svakoj kategoriji isticali robnu marku dajući ocjenje njenoj kvaliteti, izgledu, upotrebljivosti i primjerenosti cijene.

Asortiman robne marke Lino obuhvaća dehidriranu dječju hranu, dječji keks i instant čajeve za djecu.

Dehidrirana dječja hrana su pahuljice od žitarica s raznolikim dodacima, prilagođene ukusu djece koja mogu izabrati omiljeni okus među ukupno 15 različitih proizvoda. Lako topive pahuljice bogate su mineralima i vitaminima neophodnim za rast i razvoj djeteta, bez konzervansa, umjetnih boja i ostalih aditiva. Najomiljenijim Lino proizvodima: dječjoj hrani s dodatkom čokolade, potvrda i preporuka su otkrića o korisnim svojstvima čokolade Proizvodnja ovih proizvoda započela je 1970. s prvim okusom Lino Čokolino, koji je i danas omiljeni obrok mnogobrojnoj djeci.

Posebnu, premium liniju dehidrirane Lino dječje hrane čine 4 visokovrijedna proizvoda obogaćena prebiotikom, pripremljena na bazi riže i kukuruza, bez glutena. Ovi proizvodi povoljno utječu na organizam pa predstavljaju najbolji izbor za početak dohrane djeteta. Lino instant čajevi od kamilice, komorača i voćni čaj svojom blagotvornošću pomažu nježnom dječjem organizmu u otklanjaju tegoba te osvježavaju.  Lino keks ergonomski je oblikovan proizvod kojeg svako dijete s lakoćom može držati u ručicama i samostalno jesti, a obogaćen je i vitaminima kako bi osigurao ne samo ukusan, nego i zdrav međuobrok.

Posebno izabrani sastojci, blagim i suvremenim tehnološkim postupkom sačuvana hranjiva vrijednost te tradicionalne recepture obogaćene najnovijim spoznajama čine proizvode Lino dječje hrane pravim odabirom za zdravo i sretno djetinjstvo.

Proizvodi pod markom Lino se izvoze u dvadesetak zemalja svijeta, te imaju lidersku poziciju u Hrvatskoj i ostalim zemljama jugoistočne Europe. Istraživanje Trusted Brand jedno je od najvećih europskih istraživanja potrošača prema proizvodima i robi široke potrošnje, a časopis Readers’s Digest ga već osmu godinu organizira u 16 zemalja. U Hrvatskoj se stav potrošača prema markama ocjenjuje po drugi puta, a istraživanje podržava Hrvatska gospodarska komora, dok za objektivnost podataka jamči agencija za istraživanje tržišta i medija Mediana Fides.

čitam...