Ljetovanja // Koprivničanci najčešće posjećuju Krk i Biograd na Moru u sedmodnevnim aranžmanima

08:23h
0
Ilustracija // www.croatia.hr

Neki dan u razgovoru s dvije Amerikanke saznali smo da je prva informacija koju su pronašle o Hrvatskoj ta da ima predivne plaže i okoliš. Cijela je naša obala predivna i posebna, a prema informacijama iz koprivničkih turističkih agencija, Koprivničanci su ovo ljeto najviše rezervirali aranžmane na otoku Krku te u Biogradu na Moru.

– Koprivničanci najčešće putuju na sjeverni Jadran (Krk, Crikvenica, Selce) pa sve do srednje Dalmacije (Biograd na Moru, Trogir, Sv. Filip i Jakov) – rekao je Nikola Barbarić, direktor agencije Niba tours d.o.o.

Oni koji putuju preko agencije Alpe-Adriatours, osim Kvarnera i Biograda, posjećuju Zadar, Pakoštane, Dugi otok, Šibenik, Trogir i Makarsku.

– Na tim destinacijama imamo najviše bookinga, a većina toga je u hotelima – rekao je Tihomir Husnjak iz Alpe-Adriatoursa.

Putnička agencija Silvija Turist organizira i jednodnevna kupanja na moru, subotom u Crikvenici, a nedjeljom u Njivicama.

– Interes naših putnika je odličan. Nekoliko autobusa odlazi na kupanje svaki vikend. Počeli smo prvog vikenda u srpnju i završavamo zadnjim u kolovozu, ali ukoliko se produži lijepo vrijeme i interes putnika, nastavljamo i u rujnu – rekla je Marina Babić iz agencije Silvija Turist.

Većina se agencija složila da se kod ljetovanja najčešće uzimaju sedmodnevni aranžmani, a potražnja za hotelskim smještajem je veća nego za privatnim koji je u padu.

– Kako je hotelskog smještaja u Hrvatskoj u konačnim brojkama malo, tako je i booking u ovoj špici sezone bio otežan jer je dosta toga popunjeno – rekao je Husnjak iz Alpe-Adriatoursa, dok je u Niba toursu najčešći aranžman na bazi polupansiona.

Zbog drugačije ponude, u Silvija Turistu situacija se razlikuje.

– Odaziv na sedmodnevne ili desetodnevne aranžmane manji je nego na jednodnevna kupanja – kaže Babić iz Silvija Turista.

Dok je agencija Niba Tours zabilježila porast putovanja u odnosu na prošlu godinu od 10%, Alpe-Adriatours i Silvija Turist ne bilježe velike razlike.

– Uglavnom imamo stalnu klijentelu pa su brojke otprilike na istoj razini, iako je sama popunjenost veća nego prošlih godina, a vjerujemo da je tome pridonijelo i ovo dobro vrijeme – rekao je Husnjak o stanju u Alpe-Adriatoursu.

Biograd na Moru je među najtraženijim odredištima // www.croatia.hr

Što se tiče putovanja u inozemstvo, prema podacima triju agencija, Koprivničanci najčešće putuju u Mađarsku, Češku, Španjolsku i Italiju.

– Mi bilježimo porast putnika prema Španjoskoj i Italiji u odnosu na prošle godine, a nakon ljeta dolaze na red europska putovanja autobusom prema Češkoj, Mađarskoj, Njemačkoj i slično, za što imamo već zainteresiranih klijenata, pogotovo onih koji nisu iskoristili ljeto za odmor – rekao je Husnjak o putovanjima u inozemstvo preko agencije Alpe-Adriatours, dok je Barbarić rekao da klijenti Niba Toursa najčešće putuju u susjedne zemlje, u Mađarsku, Bosnu i Hercegovinu i Italiju, te u europske zemlje, u Francusku, Austriju i Češku.

– Nakon prošle godine kad smo imali dosta rezervacija za Tunis, ove godine opravdano nemamo ni jednu, odnosno ono što smo i imali nakon ovih smo događaja stornirali. Isto su nam tako otpali neki klijenti za Grčku – izjavio je Husnjak.

– U inozemstvo se putuje više nego prošle godine, no porast nije kao kod ljetovanja u Hrvatsku – zaključio je Barbarić iz Niba Toursa, dok Marina Babić iz Silvija Turista najavljuje ponudu ‘Jesen u Silvija Turistu’ koja se sastoji od jednodnevnih izleta u Tulln, Ljubljanu, Beč, Veneciju, Bled, Padovu, Budimpešta, te od višednevnih u Makedoniju, Albaniju i Prag.

čitam...