Na konferenciji za novinare pivovare Carlsberg Croatia u ponedjeljak je na terasi koprivničke Pivnice Kraluš o aktualnim temama iz poslovanja te tvrtke govorio direktor marketinga Martin Best.
– Puno je svakojakih glasina, ali odlasku Carlsberga iz Koprivnice uopće nema razgovora. Nula posto – odgovorio je Best na novinarsko pitanje o mogućem gašenju proizvodnje te pivovare u Koprivnici.
Dodao je kako je riječ o jednoj od najmodernijih pivovara u Hrvatskoj koja ima kapacitete i za još veću proizvodnju, te se u nju dodatno ulaže.
Otkrio je kako je za izgradnju česme, odnosno vodene fontane na Florijanskom trgu Carlsberg Croatia donirala ukupno 75.000 kuna. Grad Koprivnica odabrao je izgled objekta i izvođača radova, s tim da je sama česma stajala 16.000 kn, dok je ostatak potrošen na uređenje okoliša, odnosno postavljanje tlakavaca i klupa te na hortikulturu.
– Carlsberg uvijek želi biti prisutan u lokalnoj zajednici, pa ćemo ovog ljeta podržati Špancirfest u Varaždinu i Renesansni festival u Koprivnici, kao i niz drugih priredbi – rekao je Best.
Pohvalio se i nagradom Superior Taste Award s tri maksimalne zvjezdice koju je pivo Pan dobilo u Bruxellesu.
– Možemo biti ponosni, to je kontinuitet dobre priče Pan piva.
Na kraju je Best istaknuo kako brend Sommersby ima izuzetan rast na globalnom tržištu te se koprivnički proizvod u kojem se koriste i jabuke lokalnih proizvođača prodaje na tržištima Europe, SAD-a, Meksika i Kanade.