3.9 C
Koprivnica
Ponedjeljak, 23. prosinca 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -

Nova Opel Insignia
N

Ne propustite

Novom Opel Insignijom koja će imati svoju svjetsku premijeru na 65. frankfurtskom sajmu automobila (od 12. do 22. rujna 2013.) Opelova modelska ofenziva prelazi na sljedeću razinu.

Opel Insignia (2014) - interijerOvaj model s vrha ponude krasi još privlačniji stil interijera i eksterijera pa on nagrađivanu filozofiju prema kojoj „umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost” podiže na još višu razinu. Novi snažni i ultraučinkoviti motori s izravnim ubrizgavanjem poput turbo dizelskog s emisijom od 99 te benzinski turbo agregat nove generacije dodatno proširuju ionako bogat portfelj motora. Ova vrlo niska emisija ispušnih plinova svrstava novi dvolitreni turbo dizelski motor u A+ energetsku klasu efikasnosti. Obje izvedbe motora (88kW/120KS i 103kW/140KS prema EG Nr.715/2007) u izvedbama karoserije sa četiri i pet vrata, ručnim mjenjačem sa šest brzina i start/stop sustavom troše samo 3,7 litara goriva na 100 km u kombiniranom ciklusu (Sports Tourer: 3,9 l/100 km). Takva potrošnja čini Opel Insigniju 2.0 CDTI najefikasnijim dizelskim automobilom u svojoj klasi.

Cijeli niz poboljšanja podvozja osigurava veću udobnost, a s Insignijom je sada dostupna i posve nova generacija informacijsko-multimedijskog sustava koja u automobil integrira brojne funkcije pametnog telefona te se njime upravlja intuitivno i jednostavno putem dodirne pločice – touchpada – na središnjoj konzoli.

 

Cijena i početak prodaje

U Hrvatskoj nova se Insignija može početi naručivati od 18. lipnja, a posebno treba naglasiti da će cijene za novog model ostati na nivou jednako opremljenih Insignija prethodne generacije.

 

Elegancija

Tijekom unaprjeđenja kokpita u fokusu su bila tri kriterija: jednostavno, jasno i time intuitivno upravljanje, prilagodba ponude informacijsko-multimedijskih sustava te, naravno, udobnost i sigurnost vozača i putnika, koja je dodatno povećana zahvaljujući najmanjem mogućem odvlačenju pozornosti od praćenja situacije na cesti.

Središnja konzola nudi posve novi osjećaj suptilnosti i profinjenosti te se na njoj nalazi cijeli niz vrhunskih tehnologija i funkcija. Crno lakirana kontrolna ploča visokog sjaja s kromiranim detaljima drastično je pojednostavnjena: sada se na njoj nalazi tek nekoliko gumba, pa je upravljanje informacijsko-multimedijskim sustavom te primjerice klimatizacijom brzo i intuitivno.

Novom se generacijom Insignijina informacijsko-multimedijskog sustava upravlja putem dodirnog zaslona u boji dijagonale osam inča (20,3 cm). Vozač može pristupiti svim funkcijama i podizbornicima putem početnog zaslona, primjerice radijskim postajama, pojedinačnim pjesmama, povezivanju s pametnim telefonom ili 3D karti za navigaciju, i to pritiskom gumba, dodirnog zaslona, upravljanjem govorom ili putem posve novog touchpada. A novi informacijsko-multimedijski sustav može se i individualizirati – naime, moguće je pohraniti do 60 osobnih favorita (npr. playlisti, kontakata iz imenika mobitela, adresa za navigaciju).

Touchpadje ergonomski integriran u središnju konzolu i nudi posve nov način brzog i intuitivnog pristupa informacijsko-multimedijskom sustavu. Njegova pozadinski osvijetljena površina osjetljiva na dodir odmah reagira na pokrete prstom, uključujući dodirno kretanje sučeljem, i čini upravljanje novom generacijom informacijsko-multimedijskog sustava krajnje jednostavnim pa vozača ne odvlači od praćenja prometne situacije. Čak je i pojedinačna slova – primjerice prilikom traženja pjesme u bazi podataka ili grada u navigacijskom sustavu – moguće unijeti putem touchpada dodirom prstom.

Vozač Insignije može upravljati novom generacijom informacijsko-multimedijskog sustava i putem novodizajniranih i jednostavno organiziranih kontrola na upravljaču te govornih naredbi. Funkcija naprednog prepoznavanja govora aktivira se jednostavnim pritiskom gumba na upravljaču, a sam sustav može obraditi više naredbi istovremeno. Širok raspon izbora prilikom upravljanja rezultat je poboljšanja nove generacije informacijsko-multimedijskog sustava.

Vezu između čovjeka i stroja intenzivira i novodizajnirana ploča s instrumentima s dodirnim zaslonom u boji visoke razlučivosti dijagonale maksimalno osam inča (20,3 cm). Osim klasičnih očitanja poput brzine, broja okretaja u minuti i razine goriva u spremniku, izravnom su pogledu vozača dostupni i dodatni podaci o navigaciji, korištenju pametnog telefona i mogućnostima vezanima uz zvuk, a moguće ih je i dodatno podešavati.

 

Vrh ponude: nova generacija turbo dizelskog i SIDI turbo benzinskog motora s emisijom samo 99 g

Opel Insignia (2014)Nova se Opel Insignia ističe i svojim pogonskim sustavom i podvozjem. Ovaj je srednje veliki model već ovjenčan brojnim nagradama za udobnost vožnje, upravljanje i držanje podloge, no novo ga izdanje lansira u još višu ligu. Opelovi su inženjeri uveli cijeli niz poboljšanja podvozja, uključujući unaprjeđenja amortizera, stabilizatora i upravljanja, koja su dovela do smanjenja buke i vibracija te još veće udobnosti.

Bogat i dodatno povećan portfelj motora prilagođen je višim performansama i udobnosti bez kompromisa. S novom Opel Insignijom dolazi izbor između tri pogonske alternative – benzina, dizela i LPG-a (Liquefied Petroleum Gas, ukapljeni naftni plin) te raspona snage od 81 kW/110 KS do 239 kW/325 KS.

Nova Insignia 2.0 CDTI prvakinja je ekologije i uštede goriva. Zahvaljujući njenom novom 2-litarskom turbo dizelskom motoru, varijante s 88 kW/120 KS i 103 kW/140 KS prema standardu EG br. 715/2007 emitiraju samo 99 g/km CO2 (Sports Tourer: 104 g/km CO2). Time se nova Insignija nalazi u klasi energetske učinkovitosti A+ jer u kombiniranom ciklusu potrošnje četvero i peterovratni modeli sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i sustavom Start/Stop troše samo 3,7 litara goriva na 100 km (Sports Tourer: 3,9 l/100 km), što su vrhunske vrijednosti u toj klasi vozila. Obje varijante krasi i vrhunski okretni moment pri čemu zahvaljujući funkciji automatskog overboosta turbo dizelski motor s 88 kW/120 KS nudi do 320 Nm, a model sa 103 kW/140 KS čak do 370 Nm.

Dizelski je motor s vrha ponude 2.0 BiTurbo CDTI sa 143 kW/195 KS. Ovaj dizelski agregat visokih performansi sa sekvencijalnim dvofaznim turbopunjačima nudi impresivan okretni moment od 400 Nm te se odlikuje brzim odzivom na gas i iznimnom snagom u širokom rasponu okretaja.

Najistaknutiji benzinski motori su dva agregata s turbom i izravnim ubrizgavanjem: 2.0 SIDI Turbo sa 184 kW/250 KS i maksimalnim okretnim momentom od 400 Nm te 1.6 SIDI Turbo iz najnovije generacije motora sa 125 kW/170 KS i 260 Nm te čak do 280 Nm s overboostom (SIDI = Spark Ignition Direct Injection, paljenje iskrom uz izravno ubrizgavanje). Oba ta motora krasi vrhunski razvoj snage i izvanredna tećnost rada uz nisku potrošnju goriva. Mogu se upariti sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i Start/Stop funkcijomili pak s novim automatskim mjenjačem sa šest brzina iznimno s niskim trenjem. Osim s pogonom na prednje kotače, 2-litarski SIDI Turbo dostupan je i s pogonom na sve kotače.

Opel Insignia 1.4 LPG nudi alternativan i iznimno ekonomičan motor sa 103 kW/140 i maksimalnim okretnim momentom od 200 Nm. I on je, kao benzinska verzija, sukladan najstrožim smjernicama budućeg standarda Euro 6 koji se odnosi na emisije štetnih plinova. Uz potrošnju goriva od samo 7,6 l/100 km (Sports Tourer: 7,9 l/100 km) u MVEG-ovu kombiniranom ciklusu i niskim emisijama CO2od 124 g/km (Sports Tourer: 129 g/km CO2), modelu InsigniaLPG nema premca u klasi A energetske učinkovitosti.

 

Jedinstveni stil

Nova je Insignija evolucija Opelove višestruko nagrađivane dizajnerske filozofije prema kojoj „umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost” u segmentu srednje velikih vozila. Dizajnerska se tema zasniva na aspiracijama na premium kvalitetu i dinamiku uz prepoznatljiv spušten i širok izgled prednjeg dijela radi vizualnog naglašavanja širokog stava. Tako je kromirana rešetka visokog sjaja šira i niža nego prije. Prečka na kojoj se nalazi Opelov logotip uža je i sada sadrži krilca koja predstavljaju vizualnu poveznicu s redizajniranim prednjim svjetlima. Ovisno o paketu opreme, prednja svjetla mogu dolaziti s biksenonskim žaruljama i sigurnosnim sustavom svjetala AFL+. Sva prednja svjetla dolaze u crnom kućištu visokog sjaja s naglašenim kromiranim detaljima usklađenima s korištenim naprednim tehnologijama. Među prednjim su svjetlima iz bogatijih paketa opreme prepoznatljiva svjetla za dnevnu vožnju u obliku krila sa štedljivim LED žaruljama. Umetci u donjem prednjem dijelu dizajnirani su tako da se čine tankima i širokima radi naglašavanja veličine rešetke. Svjetla za maglu dolaze sa širokim crnim umetcima i kromiranim detaljima. Kako se približavaju blatobranu, ti umetci postaju sve širi radi naglašavanja širine dizajna prednjeg dijela i općenito vrhunski dizajn Opel Insignije.

Izgled bočnih strana nove Insignije u limuzinskoj i hatchback izvedbi jasno se više razlikuju nego prije zahvaljujući jedinstvenom dizajnu poklopca prtljažnika i integriranog spojlera. Linija krova modela s pet vrata lagano nestaje sve dok se ne stopi s stražnjim spojlerom naglašavajući tako klasičnu siluetu kupea. Kod četverovratne varijante ta linija se nastavlja uz rub spojlera kako bi se naglasila duljina elegantne limuzine.

Sve se te promjene odražavaju i u dizajnu stražnjeg dijela, koji je kod nove Insinije širih i nižih proporcija nego prije. Kromirana prečka visokog sjaja sada je smještena niže na poklopcu prtljažnika i na njoj se nalazi logotip. Ona se nastavlja do stražnjih svjetala te se na njoj nalaze tanka svjetla za vožnju unatrag. Dvodijelna stražnja svjetla koja se sastoje od stop-svjetala i klasičnih stražnjih svjetala izvedena su pomoću LED žarulja u svim paketima opreme za limuzinsku i hatchback-izvedbu. Za sve karoserijske izvedbe karakterističan je dizajn svjetala u obliku oštrog krila.

Nova Opel Insignia nudi i cijeli niz tehnoloških i sigurnosnih unapređenja te funkcija koje povećavaju udobnost. Među njima su između ostalog vrhunski sustavi pomoći temeljeni na radaru i kameri a koji uključuju adaptivni tempomat, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu, upozorenje na mogućnost frontalnog sudara, drugu generacija sustava za pomoć pri parkiranju, premium sjedala s AGR-ovim certifikatom te sustav „Open & Start” za ulazak u automobil i njegovo pokretanje bez ključa.

izvor: www.auto-info.hr

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Prometna nesreća

FOTO Vozačica (75) uzela prednost i skrivila sudar, ozlijeđen putnik u drugom autu

Varaždinska policijska uprava izvijestila je kako je završila očevid prometne nesreće koja se dogodila u subotu oko 11 sati...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×