Dvadeset privatnih iznajmljivača s područja Koprivničko-križevačke županije danas je potpisalo nove ugovore s Turističkom zajednicom Koprivničko-križevačkom koja je u drugom navratu osigurala značajna sredstva za pomoć njihovom poslovanju i unapređenju usluga koje pružaju.
Potpisnik je kao direktor Turističke zajednice bio župan Darko Koren koji je pohvalio entuzijazam, trud i angažman iznajmljivača te kazao kako je prva mjera koju su pokrenuli prošle jeseni već postigla svoj cilj te će ju nastaviti provoditi i ubuduće.
– Osigurali smo 350 tisuća kao i lani, ali smo shvatili da broj prijava prelazi taj iznos pa smo ga povećali, tako da su se svi koji su se javili potporu i dobili. Prošle godine uveli smo mjeru prvi put, prema našim podacima, temeljem te male pomoći otvori će se šest novih smještajnih kapaciteta, a u postupku otvaranja ih je pet od prošle godine – kazao je Koren te naglasio kako u turizmu na našem području ima jako puno prostora za napredak, a javni sektor može biti podrška, no presudna je ipak i isključivo privatna inicijativa i kapital.
– Bez privatne inicijative i ulaganja turizma nema, to ni jedna lokalna turistička zajednica ne može potaknuti ako nema simbioze privatnog i javnog interesa – rekao je župan.
Ovogodišnji kandidati, svih 20 prijavljenih, ostvarili su pravo na poticaje za otvaranje novih smještajnih kapaciteta, prijelaz u višu kategoriju i to za sve oblike smještaja, a maksimalni iznos koji su mogli dobiti je 20 tisuća kuna.
Župan je podsjetio i na turističke projekte i nove turističke proizvode poput nove Gravel staze, konjičkih staza, potencijalnog razvoja vjerskog turizma koji su uz prirodne ljepote kraja u kojem živimo dodatan motiv za dolazak ljudi u naš kraj.
– Svjedočimo da se broj objekata, ležaja, smještajnih kapaciteta značajno podigao unatrag par godina. To je put koji nije brz, spor je, ali je jedini koji garantira uspjeh – kazao je Koren.
Predstavnici privatnih iznajmljivača zahvalili su se predstavnicima Turističke zajednice i Županije na pomoći koju je svatko na svoj način uložio u svoje poslovanje kako bi se gosti koje primaju kod njih što udobnije osjećali i ponovo im se vraćali.