dionica Dugo selo-Križevci

Odbijene žalbe, izgradnja pruge kreće na ljeto

09:15h
0
Ilustracija // Foto: Matija Gudlin
Ilustracija // Foto: Matija Gudlin

Radovi bi trebali krenuti tijekom ljeta ove godine, a njihov završetak predviđa se do kraja 2019. godine. Vrijednost ugovora iznosi nešto više od 1,2 milijarde kuna.

Uskoro bi trebali krenuti radovi rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Dugo Selo – Križevci.

Tako je odlučeno nakon što je u petak Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave u cijelosti odbila žalbe ponuditelja na odabir izvođača radova. Time su postignuti uvjeti za potpisivanje ugovora za radove HŽ Infrastrukture s odabranom zajednicom ponuditelja koju čine hrvatske tvrtke Div, Dalekovod i Zagreb-Montaža.

Podsjetimo, u listopadu prošle godine domaći konzorcij odabran je kao najpovoljniji ponuđač, ali konzorcij španjolskih poduzeća i austrijski Swietelsky koji su sudjelovali na natječaju žalili su se Državnoj komisiji za kontrolu postupka javne nabave. Početkom ove godine Komisija je uvažila žalbe stoga je HŽ Infrastruktura ponovo provela natječaj i odabrala najpovoljnijeg ponuđača – domaći konzorcij. Strani ponuđači ponovo su uložili žalbe koje su ovog puta odbijene.

Radovi bi trebali krenuti tijekom ljeta ove godine, a njihov završetak predviđa se do kraja 2019. godine. Vrijednost ugovora iznosi nešto više od 1,2 milijarde kuna.

Ovo je ujedno i najveći željeznički infrastrukturni projekt čijih se 85 posto sufinancira sredstvima Europske unije.

– Radi se o strateškom projektu kojim će HŽ Infrastruktura zasigurno doprinijeti rastu BDP-a, revitalizaciji građevinskog sektora te unaprjeđenju kvalitete željezničkog prometa u Hrvatskoj. Izabrana je cjenovno najpovoljnija ponuda i vjerujem kako će hrvatske tvrtke koje su izabrane za izvođače radova zajedno s timom HŽ Infrastrukture na čijem je čelu voditelj projekta Tihomir Lažeta napraviti odličan posao – rekla je Renata Suša, predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture za službene internetske stranice HŽ Infrastrukture.

Planirane aktivnosti u sklopu projekta uključuju obnovo postojećeg i izgradnju novog kolosijeka dužine 38,2 kilometra, izgradnju šest mostova i rekonstrukciju postojećih sedam mostova. Usto, planira se ukinuti 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dva pješačka prijelaza. Izgradilo bi se 11 novih nadvožnjaka, jedan podvožnjak i šest pothodnika.

Završetkom projekta znatno će se skratiti vrijeme putovanja od Dugog Sela do Križevaca, i to s 30 na 18 minuta.

čitam...
Loading...