18.7 C
Koprivnica
Petak, 29. oΕΎujka 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
prvih Ε‘est mjeseci

Podravka objavila rezultate za prvih Ε‘est mjeseci: Ostvareno je 198 milijuna kuna neto dobiti
P

Spomenimo kako je cijena dionica Podravke na dan 30. lipnja ove godine iznosila 588 kuna, dok je 31. prosinca 2020. iznosila 485 kuna, Ε‘to predstavlja rast od 21,2 posto.

Ne propustite

Nadzorni odbor Podravke d. d. na svojoj danaőnjoj sjednici potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvo polugodiőte 2021. godine te izrazio zadovoljstvo i podrőku svim naporima koji su učinjeni kako bi kompanija i u ovim joő uvijek otežanim uvjetima poslovanja uzrokovanim utjecajem bolesti COVID-19 nastavila s ostvarenim rastom profitabilnosti.

Najveći rast prodaje ostvaren na tržiőtima Zapadne Europe

Neto dobit Grupe Podravka za prvo polugodiΕ‘te 2021. godine iznosila je 197,6 milijuna kuna, Ε‘to predstavlja rast od 22,3 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije. Segment Prehrana u spomenutom razdoblju ostvario je 136,3 milijuna kuna neto dobiti, Ε‘to je za 13,9 posto viΕ‘e nego godinu prije, dok je segment Farmaceutika ostvario 61,3 milijuna kuna neto dobiti odnosno 46,3 posto viΕ‘e nego u prvom polugodiΕ‘tu 2020. godine.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom polugodiΕ‘tu ove godine iznosili su 2.220,5 milijuna kuna te su niΕΎi za samo 1 posto u odnosu na usporedno razdoblje. Očekivani pad prihoda od prodaje u odnosu na 2020. godinu zapravo je posljedica neuobičajeno velikih narudΕΎbi i stvaranja dodatnih zaliha kod kupaca u oΕΎujku proΕ‘le godine uzrokovanih uvoΔ‘enjem lockdowna u veΔ‡ini zemalja u kojima Grupa Podravka posluje. Kada, primjerice, usporeΔ‘ujemo ukupne prihode od prodaje iz prvog polugodiΕ‘ta ove godine s usporednim razdobljem 2019. godine, koja nije bila obiljeΕΎena krizom uzrokovanom bolesti COVID-19, tada dolazi do rasta navedenih prihoda na razini od oko 4 posto, Ε‘to svakako pokazuje pozitivne trendove u poslovanju kompanije.

U okviru segmenta Prehrana najveΔ‡i porast prihoda od prodaje u prvom polugodiΕ‘tu tekuΔ‡e godine ostvaren je kod Poslovnog programa Kulinarstvo u iznosu od 2,5 posto. Vrijedi istaknuti kako je i poslovni program Dječja hrana, slastice i snack zabiljeΕΎio rast prihoda od prodaje u iznosu od 1,7 posto, dok je rast prihoda od prodaje zabiljeΕΎen i kod poslovnog programa Podravka hrana, i to u iznosu od 2,4 posto. Kod segmenta Farmaceutika najveΔ‡i rast zabiljeΕΎen je u kategoriji Lijekovi na recept, čiji su prihodi od prodaje porasli za 4,3 posto u odnosu na prvo polugodiΕ‘te 2020. godine.

Kada je riječ o prihodima od prodaje po regijama, u okviru segmenta Prehrana posebno vrijedi istaknuti rast prihoda od prodaje na trΕΎiΕ‘tima Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja u iznosu od 8,2 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije. Na spomenutim trΕΎiΕ‘tima rast prodaje ostvaren je kod gotovo svih poslovnih programa, od kojih su najveΔ‡i apsolutni rast generirali poslovni programi Kulinarstvo, Dječja hrana, slastice i snack te Podravka hrana. Segment Farmaceutika najveΔ‡i relativni rast prihoda od prodaje u iznosu od 13,9 posto ostvario je unutar regije Centralna Europa, zbog veΔ‡e prodaje kategorije Lijekovi na recept.

Spomenimo kako je cijena dionica Podravke na dan 30. lipnja ove godine iznosila 588 kuna, dok je 31. prosinca 2020. iznosila 485 kuna, Ε‘to predstavlja rast od 21,2 posto.
Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naőe uvjete koriőtenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

POZDRAV PROLJEĆU

FOTO Ε kolarci kroz pjesmu, ples, recitacije i igrokaz pokazali svoju kreativnost

Osnovna Ε‘kola ĐurΔ‘evac priredila je tradicionalnu Ε‘kolsku priredbu Pozdrav proljeΔ‡u. To je jedna od prepoznatljivih, tradicionalnih velikih priredbi kojom Osnovna...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×