Antalya je glavni turski turistički grad, koji zbog svog potencijala privlači sve više međunarodnih kompanija. Sajam u Antalyji je u proteklih 15 godina postao središnje mjesto proizvođača, kupaca i investitora zainteresiranih za sudjelovanje na turskom te na novim tržištima te pruža veliku priliku tvrtkama koje se bave proizvodnjom hrane i pića.
– Turska je za našu kompaniju vrlo zanimljivo tržište, a posebno je interesantno područje Antalyje, najvećeg turskog turističkog središta koje godišnje posjećuju milijuni gostiju iz Turske i inozemstva. U Antalyji se već treću godinu za redom u zimskom razdoblju priprema i NK Slaven Belupo te smo na taj način stekli određene kontakte i poznanstva koja će nam biti od koristi u budućnosti. Ovo naše prvo sudjelovanje na Sajmu u Antalyji je tek početak prodora na tursko tržište, koje nam sa gotovo 80 milijuna stanovnika nudi veliki potencijal za plasman naših proizvoda, a pogotovo Vegete. Uskoro ćemo u Istanbulu otvoriti i Podravkino predstavništvo te ćemo nakon toga pojačati naše aktivnosti u osvajanju tržišta – rekao je Marin Pucar.
Na Sajmu u Antalyji ove je godine bilo oko 40.000 profesionalnih posjetitelja, a sudjelovale su ukupno 304 tvrtke, od toga 87 iz inozemstva. U sklopu Sajma upriličen je i ‘Sastanak profesionalnih kupaca’ na kojem su uz potporu turske Vlade sudjelovale brojne kompanije iz 12 država: Rusije, Grčke, Saudijske Arabije, Ujedinjenih Arapskih Eemirata, Ukrajine, Kazahstana, Azerbajdžana, Palestine, Sirije, Bugarske, Tunisa i Njemačke.
Sajam ‘Anfas Food Product 2009’ privukao je veliko zanimanje predstavnika turskih javnih institucija poput vojske, bolnica, sveučilišta, hotela s pet zvjezdica, lanaca prehrane i trgovina brze hrane, uz sudjelovanje stranih predstavnika iz Njemačke, Rusije, Palestine, Kuvajta, Moldavije, Ukrajine te mnogobrojnih posjetitelja iz srednjoeuropskih zemalja.