Jedna od najvećih prehrambenih kompanija u ovom dijelu Europe, jučer je obilježila 50 godina novinarstva u kompaniji. List Podravka prvi je puta izašao 28. studenoga 1962. godine, a na taj je dan u kompaniji održan i okrugli stol, na kojem se govorilo o kompanijskom novinarstvu kao budućnosti.
– Podravka je prije pedesetak godina bila predvodnik u tadašnjem sustavu interne komunikacije. Ključ uspjeha naše kompanije su zaposlenici koji moraju sve znati o načinu poslovanja i radovima unutar same kompanije. Cilj nam je još više komunicirati sa svojim radnicima i javnošću, jer je komunikacija nužnost i potreba da bi postojala zajednica ljudi – rekao je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
Svečanost su uveličali i bivši urednici podravkinog biltena Jovo Rojčević, Ivo Čičin-Mašansker i Branko Peroš.
Prisutnima se obratio i Zdenko Duka, dugogodišnji novinar i predsjednik Hrvatskog novinarskog društva, koji smatra da tiskani mediji nisu u dobroj situaciji.
– Imamo takvu situaciju da su tiskani mediji u veoma lošem položaju. Položaj novinara nije lak, preveliki su troškovi. Ove godine ugasilo se nekoliko značajnih listova, Vjesnik koji je prestao izlaziti nakon 72 godine, Nacional i Forum. No, ovih dana na tržištu se pojavio novi dnevni list 21.stoljeće. Svaki novi list pridonosi pluralizmu medijske scene. Živimo u medijskom i komunikacijskom svijetu i moramo pronaći načine novih ekonomskih modela kako bi uspjeli u budućnosti – rekao je Duka.
Okruglom stolu su osim Zvonimira Mršića prisustvovali predstavnici iz Ericssona, dm-a, MUP-a, HEP-a, LURA grupe, Belupa, Hrvatske pošte i Hrvatskih šuma te Zdenko Duka.
Prisutni su mogli i razgledati izložbu svih brojeva Podravkinih novina koje su do sada izašle, te izložbu slika Ivana Generalića.