– Ponosni smo što su naše tri robne marke nagrađene Superbrands statusom, jer je ova nagrada ujedno i priznanje vodećih poslovnih, marketinških, medijskih, te akademskih stručnjaka. Kvaliteta, pouzdanost i dugogodišnja dosljednost Podravke, Vegete i Čokolina su već prepoznati od naših potrošača, a ovo priznanje je nama još jedan poticaj da i dalje stvaramo i dajemo više od očekivanja naših kupaca kako bismo bili još konkurentniji na tržištu – istaknuo je Josip Canjar, direktor Podravke d.o.o. Sarajevo.
Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je u 75 država širom svijeta, a 2008. godine započela je s radom i u Bosni i Hercegovini. Kao organizacija koja se temelji na identifikaciji i imenovanju iznimnih robnih marki, surađuje s većinom agencija i analizira ostvarenja određene robne marke na svim glavnim zemljopisnim tržištima te na taj način prepoznaje one koje ostvaruju više od svoje konkurencije te ih nagrađuje neovisnim i visoko priznatim Superbrands statusom.
Vegeta se nalazi u publikaciji koja se redovito izdaje povodom ove dodjele. Shodno tome upravo će na lider proizvodima Vegeti vrećici 250 i Vegeti vrećici 500 g narednih godinu dana biti apliciran znak Superbrandsa te će se isti koristit kroz sve ostale oblike marketinške komunikacije na Vegeti koja će se događati u vremenu od rujna 2008. do rujna 2009.
Izvor: www.podravka.hr