Podravka Poljska primila je dva vrijedna priznanja „Dijamanti Forbesa“ i „Gazela Business“ čime potvrđuje status koji ima na tome tržištu – uspješne i perspektivne kompanije.
Naime, „Dijamanti Forbesa“ ove su godine dodijeljeni treći put, a analitičari Dun&Bradstreeta zajedno s redakcijom Forbesa uvrstili su Podravku među najuspješnije kompanije u 2010. Na listi se nalaze tvrtke koje su imale dobre pokazatelje EBIT i ROA bez ikakvih problema s plaćanjem svojih obveza. Ocjenjivanje je rađeno tzv. švicarskom metodom koja je kombinacija dviju metoda – vrijednosne i dohodovne.
„Gazela Business“ pak, Podravku je uvrstio u elitni klub kompanija koje se najdinamičnije razvijaju na tržištu Poljske.
Direktor Podravkinog tržišta Poljske Dalibor Šijak o dobivenim priznanjima je rekao.
-Podravka Poljska redovito je dobro ocjenjivana kako od stručne javnosti, tako i od samih potrošača. S jedne strane to nam je velika čast, no jednako tako i obveza da budemo još bolji u budućem razdoblju te dodatan motiv koji nas vodi k uspješnosti. Poljsko tržište Podravki je izuzetno važno, a iz godine u godinu tamo se potvrđujemo kao ozbiljna, prihvaćena i renomirana kompanija.