Konačno se počelo ostvarivati ono što je Podravcima i Prigorcima bilo obećavano više od 20 godina – u naselju Cugovec kod Vrbovca potpisani su ugovori s graditeljima Podravsko-bilogorskog ipsilona, čime je označen početak gradnje autoceste na dionicama Gradec – Vojakovački Kloštar i Vrbovec – Bjelovar.
Na međunarodnom javnom natječaju posao su dobili konzorciji u kojima prevladavaju etablirane hrvatske tvrtke poput Zagorje-Tehnobetona, Cesta Varaždin, splitskog Konstruktora, Hidroelektre, Viadukta, Osijek-Koteksa i imotske Skladogradnje. Dionica prema Vojakovačkom Kloštru dužine je 20 kilometara, a ugovor za njezinu gradnju sa svim objektima, prijelazima i prolazima, te same trase i čvorišta, težak je 1,171 milijardi kuna.
Ako se tome pribroji vrijednost ugovora od oko 730 milijuna kuna o gradnji Bilogorskog ipsilona, nimalo ne čudi da su na svečanost potpisivanja ugovora u Cugovec došli premijer Ivo Sanader, potpredsjednici Vlade Đurđa Adlešić i Damir Polančec te Sabora Josip Friščić, kao i ministri Božidar Kalmeta, Gordan Jandroković, Marina Matulović Dropulić, Božidar Pankretić i Damir Bajs.
Pred brojnim županima, saborskim zastupnicima i gradonačelnicima, premijer je iskazao zadovoljstvo što su posao dobile domaće tvrtke, koje se već dokazuju i na stranim tržištima, a za autocestu kazao da je to još jedan primjer kako se Hrvatska nosi sa aktualnom krizom.
Sanader je naglasio da će gradnja prometnice osigurati posao i plaće tisućama radnika i kooperanata u narednih gotovo dvije godine, a kad bude puštena u promet donijet će novi napredak žiteljima ovog dijela zemlje.
Inače, na zahtjevnoj trasi od Gradeca do Velike Mučne, na kojoj je dio do Kloštra najveća poddionica, projektiran je 31 most, vijadukt i nadvožnjak, 14 putnih prijelaza te odmorišta Gradec, Križevci i Sokolovac.
Izvor: www.radio-koprivnica.hr