14 C
Koprivnica
Petak, 3. svibnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Kućni budžet

Pravilo 50/30/20 može vam pomoći da poboljšate vaše kućne financije, evo par trikova
P

Ideja ove metode je podijeliti svoj prihod u tri kategorije, trošeći 50 posto na potrebe, 30 posto na želje i 20 posto na štednju

Ne propustite

Svatko od nas na razne načine pokušava pronaći dobar način vođenja kućnih financija, a nekima će možda pomoći pravilo 50/30/20.

Ideja ove metode je podijeliti svoj prihod u tri kategorije, trošeći 50 posto na potrebe, 30 posto na želje i 20 posto na štednju.

Ono što bi trebao biti dio potrepština obično su životni troškovi i trebali bi činiti upravo tih 50 posto vaših prihoda nakon oporezivanja. U onome što možemo nazvati potrebama tako se nalaze troškovi vezani uz komunalije, namirnice, zdravstvenu njegu, troškovi najam ili hipoteka, briga o djeci i slično.

U drugoj kategoriji nalaze se želje, a to su stvari koje biste željeli imati, ali nisu neophodne za preživljavanje. Neki od primjera želja su ručak izvan kuće, spa tretmani, dizajnerska odjeća, ulaznice za razna događanja, pretplate na televizijske usluge, a na sve to trebalo bi ići 30 posto vaših financija.

Prema ovom pravilu, preostalih 20 posto prihoda trebalo bi ići prema štednji koja se koristi za veće dugoročne ciljeve. Možete štedjeti za stvari koje želite ili trebate, a možete koristiti i više od jednog štednog računa. U to ulaze troškovi odmora, kupovine novog automobila, kapara za kuću ili investiranje u investicijske i mirovinske fondove.

U svakom slučaju, isprobajte ovu metodu, pa nam javite ima li uspjeha kod vas.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Nevjerojatno

Je li moguće?! Nesretnik (63) već drugi put nasjeo na foru iste prevarantice, opet mu ispraznila račun

Nevjerojatan slučaj dogodio se u okolici Bjelovara, a žrtva je postao jedan 63-godišnjak - i to već drugi put! Kako...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×