Predstavljen novi Audi A3 kabriolet

07:34h
0
Audi A3 Cabriolet (2014)

Audi je danas predstavio svoj kompaktni četverosjed koji impresionira na prvi pogled svojim elegantnim linijama i sklopivim krovom.

Dizajn vanjštine

Audi A3 Cabriolet (2014)Novi Audi A3 kabriolet narastao je u odnosu na svog prethodnika: duljina je povećana s 4,24 na 4,42 metra, međuosovinski razmak s 2,58 na 2,60 metara, a širina s 1,77 na 1,79 metara. Samo je njegova visina od 1,41 metra smanjena za 15 milimetara. Zbog toga ovaj kabriolet četverosjed ima elegantniji i sportskiji izgled. Zapremnina prtljažnika povećana je za 60 litara i utovar je lakši. Blatobrani sad mogu primiti kotače veličine do 19 inča.

Za prednji kraj A3 cabrioleta karakteristična je singleframe rešetka hladnjaka. Ravna prednja svjetla daju mu odlučan izgled; dodatno naglašavajući vodoravni dizajn i usisnike zraka u odbojniku. Audi nudi prednja svjetla s LED tehnologijom u dodatnoj opremi; to su jedina LED prednja svjetla u segmentu kompaktnih vozila koja nude mogućnost nestupnjevitog podešavanja visine svjetlosnog snopa.

Stražnji prevjes igra ključnu ulogu u osiguravanju skladnih proporcija ovog automobila s dvoja vrata. Okvir vjetrobranskog stakla izrađen je od aluminija – a oko čitavog se automobila proteže ukrasna traka u boji aluminija. Na bočnim stranicama odmah se ističu snažna tornado linija i istaknute zaobljene površine metalnih ploča koje stvaraju zapanjujuću igru svjetlosti i sjene.

 

Sklopivi krov

Novi A3 cabriolet ima mekani krov od tkanine koji se pruža preko laganog kinematičkog mehanizma izrađenog od kombinacije magnezija i čelika, te savršeno nadopunjuje lijep dizajn automobila. Jednim pritiskom gumba krov se elektrohidraulički spušta ili podiže za manje od 18 sekundi, čak i pri brzini od 50 km/h. Dok je spušten, krov se, preklopljen u tri sloja, posprema u pretinac koji zanemarivo smanjuje zapremninu prtljažnika koja iznosi 287 litara.

Automatski sklopivi krov serijski dolazi u crnoj boji i ima ostakljeni stražnji prozor. Automatski sklopivi akustični krov dostupan je kao alternativa; a ima deblji unutarnji sloj od pjenaste gume koji dodatno smanjuje ionako nisu razinu buke u unutrašnjosti A3 cabrioleta. Akustični krov dostupan je u tri boje: crnoj, sivoj i smeđoj izvana i crnoj i sivoj lunar iznutra. Zaštita od vjetra u osnovnoj je opremi za razinu opreme Ambiente, a grijanje u predjelu glave dodatna je opcija za prednja sjedala. Aktivni sustav za zaštitu od prevrtanja štiti putnike u slučaju prevrtanja vozila. Sastoji se od dvije ploče s oprugom položene u utore u karoseriji.

 

Karoserija

U osnovnoj inačici, masa vozila spremnog za vožnju iznosi samo 1.365 kilograma, a novi je Audi A3 kabriolet oko 50 kilograma lakši od prethodnog modela i pritom veći i udobniji. Zajedno s posebnim pojačanjima, koje donose veću torzijsku čvrstoću, karoserija teži 30 kilograma manje nego kod prethodnika; a poklopac motora izrađen je od aluminija. Težina je također značajno smanjena u unutrašnjosti i na motorima. To omogućuje tvrtki Audi – pioniru u tom tehničkom polju – postizanje impresivnih najboljih rezultata u klasi kompaktnih vozila. Kupci mogu odabrati jednu od 16 različitih boja karoserije.

 

Unutrašnjost

Audi A3 Cabriolet (2014) interijerElegantne linije i čiste površine tipične su i u unutrašnjosti novog A3 cabrioleta. Instrumentna ploča je nagnuta i nisko postavljena, prednji dio je malo zaobljen, a središnja je konzola malo nagnuta prema vozaču. Veliki, okrugli uvodnici zraka nalikuju onima u zrakoplovu, a upravljačka ploča za klima uređaj i trodimenzionalne dekorativni umetci u unutrašnjost donose eleganciju iz klase premium vozila. Paket dodatnog osvjetljenja uključuje prekidač osjetljiv na dodir za svjetla za čitanje – značajka koja je u ponudi po prvi put.

Kao i na svakom vozilu marke Audi, kvaliteta izrade je beskompromisno visoka, a komande u automobilu su jednostavne, intuitivne i praktične. U automobilu ima dovoljno prostora za četiri odrasle osobe, a nasloni dva stražnja sjedala mogu se preklopiti, čime se dobiva prostor za prijevoz dugih predmeta. Kolo upravljača i sjedala novog su dizajna, a elektromehaničkom parkirnom kočnicom, koja je također novost, upravlja se putem potisnog gumba na središnjoj konzoli.

Razine opreme zovu se Attraction, Ambition i Ambiente. S line paket za razinu opreme Ambition ima potpuno crnu unutrašnjost. Kupci mogu odabrati presvlake sjedala od tkanine, kože ili kombinacije Alcantare/kože. Paket opreme Audi design selection lasso brown donosi pak dašak ekskluzivnosti.

 

Sustavi za pomoć u vožnji

Vožnja novog A3 cabrioleta još je impresivnija zahvaljujući vrlo naprednim sustavima za pomoć u vožnji. Sustav putnog računala s programom za učinkovitu vožnju i sustav za određivanje razine pažnje vozača već su dio serijske opreme. Dodatna oprema uključuje adaptive cruise control sustav, sustav za pomoć pri promjeni voznog traka (Audi side assist) , sustav za zadržavanje u prometnom traku (Audi active lane assist), sustav za raspoznavanje prometnih znakova s kamerom, sustav za pomoć pri parkiranju sa prikazom okoline i razne značajke Audi pre sense sigurnosnog sustava.

Iznimno su privlačni u infotainment sustavi u vozilu; na samom vrhu nalaze se sustav ozvučenja Bang & Olufsen i MMI navigacijski sustav plus. Iznimno tanak sedam inčni zaslon izvlači se električnim putem s vrha središnje konzole. Modul za upravljanje MMI sustavom ima okretni/potisni gumb dizajniran u obliku dodirne površine (MMI touch) – površina osjetljiva na dodir služi za unos alfanumeričkih znakova.

Svrha koncepta Audi connect je umrežiti vozača i njegovo neposredno okruženje. U novom A3 cabrioletu ta funkcija – koja nadopunjuje MMI navigacijski sustav plus – omogućuje povezivanje na internet i to, kad god je to moguće putem brzog LTE standarda. Ugrađeni WLAN hotspot putnicima u vozilu omogućuje spajanje na Internet sa svojim mobilnim uređajima.

Audi connect sustav u vozilo donosi Internet funkcije – od navigacije sa slikama Google Earth i Google Street View pa sve do internetskih informacija o stanju u prometu i usluga poput Facebooka i Twittera. Najnovija usluga Audi connect sustava je informiranje o parkiranju; prikazuje slobodna parkirališna mjesta na parkingu, u podzemnim garažama i na parkiralištima.

 

Pogon

Za Audi A3 cabriolet će prilikom njegovog uvođenja na tržište u ponudi biti tri novo razvijena motora, a svaki od njih dodatno naglašava sportski karakter vozila. Dva TFSI motora imaju snagu 103 kW (140 ks) i 132 kW (180 ks) i zapremninu od 1,4 i 1,8 litara. 2,0-litreni TDI motor razvija snagu od 110 kW (163 ks); drugi će motori na tržištu biti dostupni malo kasnije – a kretat će se u rasponima od 1,6-litrenog TDI motora snage 81 kW (110 ks) do 2,0-litrenog TFSI motora koji će biti ispod poklopca modela Audi S3 cabriolet sa snagom od 221 kW (300 ks). Svi motori kojima je opremljen novi Audi A3 cabriolet predstavljaju kombinaciju tehnologije direktnog ubrizgavanja, turbopunjača i sustava start-stop.

Tri prva motora u ponudi imaju u prosjeku dvanaest posto manju potrošnju goriva od motora u prethodnom modelu, a istodobno poboljšavaju vozne performanse. Primjerice, 1,4-litreni TFSI motor novom kabrioletu A3 omogućuje ubrzavanje od 0 do 100 km/h za 9,1 sekundi, dok je prosječna potrošnja goriva 5,0 litara na 100 kilometara, a prosječna emisija CO2 iznosi 114 g/km. Toj učinkovitosti doprinosi i tehnologija automatskog isključivanja cilindra (CoD – Cylinder on Demand) koja isključuje dva cilindra motora pri manjem opterećenju.

Novi Audi A3 cabriolet opremljen je i tehnološki najnaprednijim mjenjačima. Prilikom uvođenja na tržište, model s 1,8-litrenim TFSI motorom bit će u ponudi u kombinaciji sa S tronic mjenjačem sa sedam brzina. Modeli s 1,4-litrenim TFSI i 2,0-litrenim TDI motorom dolaze u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa šest brzina. Nakon toga će uslijediti sustav pogona na sve kotače quattro – još jedna nova značajka i jedinstvena u ponudi za ovaj kompaktni kabriolet.

 

Šasija

Šasija novog A3 cabrioleta impresionira sofisticiranom tehnologijom koja jamči sportsku upravljivost, vrhunsku sigurnost vozila i visoke razine udobnosti. Neki sastavni dijelovi MacPherson prednjeg ovjesa izrađeni su od aluminija; stražnji ovjes s četiri poluge zasebno upravlja uzdužnim i poprečnim silama. Sustav servo upravljanja ima učinkovit elektromehanički pogon.

ESC sustav za nadzor stabilnosti vozila sadrži elektroničku blokadu diferencijala s ograničenim proklizavanjem – zbog čega je upravljivost još jednostavnija i sigurnija prilikom brzog ulaska u zavoje. Kočnice su snažne i postojane. Veličine kotača idu od 16 do 19 inča, a dimenzije guma sežu do dimenzija 235/35 R19. U ponudi su dvije inačice sportskog podvozja; sportsko podvozje spušta karoseriju za 15 milimetara, dok je uz sportsko podvozje S line paketa automobil niži za 25 milimetara.

Dodatna oprema za novi Audi A3 cabriolet uključuju između ostalog i Audi drive select sustav (u serijskoj opremi za liniju Ambition). Vozač taj sustav može upotrijebiti za razinu odaziva papučice gasa, razinu otpora servo upravljača, prilagodbu rada S tronic mjenjača i efikasnosti klima uređaja putem nekoliko različitih modusa. Njime može regulirati i dodatne sustave poput Audi magnetic ride ovjesa, adaptive cruise control sustava, adaptive light svjetala i progresivnog upravljanja koji mijenja izravnost upravljačkog sustava prilikom okretanja upravljača.

Novi Audi A3 cabriolet sići će s proizvodne trake u tvornici Győr tvrtke Audi u Mađarskoj, tvornice koju je tvrtka Audi proširila ulaganjem preko 900 milijuna eura. Razne opcije dodatne opreme zaokružuju ponudu: to uključuje primjerice komforni ključ i S sportska sjedala s ugrađenim naslonima za glavu i dijamantnim uzorkom prošiva u predjelu ramena.

izvor: auto-info.hr

čitam...
Loading...