-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Rezultati poslovanja Grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2009. godine
R

Ne propustite

Ukupna prodaja Grupe Podravke u prvoj polovici 2009. godine iznosila je 1.737,6 milijuna HRK i veća je za 2% u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Na hrvatskom tržištu ostvarena je prodaja od 886,8 milijuna HRK, dok je na inozemnima iznosila 850,8 milijuna HRK, što predstavlja rast od 4%. Najveći rast prodaje ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe, čemu najviše pridonosi rast prodaje na tržištu Bosne i Hercegovine (41%).

Prihodi od prodaje SPP Prehrana i pića iznosili su 1.366,6 milijuna HRK i manji su za 2%, dok su Podravka marke s prodajom od 1.177,2 milijuna HRK na prošlogodišnjoj razini.

SPP Farmaceutika ostvarilo je prodaju od 368,5 milijuna HRK i bilježi rast od 18%, a najviše mu pridonosi prodaja od distribucije lijekova i ljekarničkog biznisa.

Uz rast prodaje Grupe Podravka od 2%, operativni troškovi zabilježili su blagi pad od 2,7 milijuna HRK u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U strukturi troškova rast su zabilježili troškovi prodanih proizvoda (3%), dok daljnjom optimizacijom operativnih procesa pad bilježe troškovi prodaje i distribucije (-3%) te opći i administrativni troškovi (-11%). Navedene promjene u strukturi troškova odrazile su se pozitivno na kretanje operativne dobiti, koja bilježi rast od 13% dok operativna marža bilježi pozitivan pomak od 50bp.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×