Ukupna prodaja Grupe Podravke u prvoj polovici 2009. godine iznosila je 1.737,6 milijuna HRK i veća je za 2% u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Na hrvatskom tržištu ostvarena je prodaja od 886,8 milijuna HRK, dok je na inozemnima iznosila 850,8 milijuna HRK, što predstavlja rast od 4%. Najveći rast prodaje ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe, čemu najviše pridonosi rast prodaje na tržištu Bosne i Hercegovine (41%).
Prihodi od prodaje SPP Prehrana i pića iznosili su 1.366,6 milijuna HRK i manji su za 2%, dok su Podravka marke s prodajom od 1.177,2 milijuna HRK na prošlogodišnjoj razini.
SPP Farmaceutika ostvarilo je prodaju od 368,5 milijuna HRK i bilježi rast od 18%, a najviše mu pridonosi prodaja od distribucije lijekova i ljekarničkog biznisa.
Uz rast prodaje Grupe Podravka od 2%, operativni troškovi zabilježili su blagi pad od 2,7 milijuna HRK u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U strukturi troškova rast su zabilježili troškovi prodanih proizvoda (3%), dok daljnjom optimizacijom operativnih procesa pad bilježe troškovi prodaje i distribucije (-3%) te opći i administrativni troškovi (-11%). Navedene promjene u strukturi troškova odrazile su se pozitivno na kretanje operativne dobiti, koja bilježi rast od 13% dok operativna marža bilježi pozitivan pomak od 50bp.