18.5 C
Koprivnica
Subota, 4. svibnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Rezultati poslovanja Grupe Podravka za prvih šest mjeseci 2009. godine
R

Ne propustite

Ukupna prodaja Grupe Podravke u prvoj polovici 2009. godine iznosila je 1.737,6 milijuna HRK i veća je za 2% u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Na hrvatskom tržištu ostvarena je prodaja od 886,8 milijuna HRK, dok je na inozemnima iznosila 850,8 milijuna HRK, što predstavlja rast od 4%. Najveći rast prodaje ostvaren je na tržištu jugoistočne Europe, čemu najviše pridonosi rast prodaje na tržištu Bosne i Hercegovine (41%).

Prihodi od prodaje SPP Prehrana i pića iznosili su 1.366,6 milijuna HRK i manji su za 2%, dok su Podravka marke s prodajom od 1.177,2 milijuna HRK na prošlogodišnjoj razini.

SPP Farmaceutika ostvarilo je prodaju od 368,5 milijuna HRK i bilježi rast od 18%, a najviše mu pridonosi prodaja od distribucije lijekova i ljekarničkog biznisa.

Uz rast prodaje Grupe Podravka od 2%, operativni troškovi zabilježili su blagi pad od 2,7 milijuna HRK u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U strukturi troškova rast su zabilježili troškovi prodanih proizvoda (3%), dok daljnjom optimizacijom operativnih procesa pad bilježe troškovi prodaje i distribucije (-3%) te opći i administrativni troškovi (-11%). Navedene promjene u strukturi troškova odrazile su se pozitivno na kretanje operativne dobiti, koja bilježi rast od 13% dok operativna marža bilježi pozitivan pomak od 50bp.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Užas

JE LI TO MOGUĆE Pogledajte što su “pametnjakovići” napravili pametnoj klupi kod Gimnazije

Neki su pametnjakovići, zapravo delinkventi ili možda pojedinac napravili pravu štetu na jednoj od pametnih klupa postavljenih u gradu....
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×