Ne možemo zaključiti radi li se ovdje o našoj menzi ili nekoj drugoj. Svakako ćemo ispitati slučaj. Postoji mogućnost i da je riječ o nečijoj šali ili photoshopu, budući da mi redovito vršimo dezinsekciju i deratizaciju prostora – naglasio je Ivica Šignjar, voditelj poslovanja studentske menze
U koprivničkoj studentskoj menzi u utorak se večerom odlučio počastiti i ogromni žohar. Njegovo nesmetano uživanje u hrani, na žalost ili na sreću, ovjekovječio je 21-godišnji student Sveučilišta Sjever Mario Perić iz Zagreba.
Studenti su ogorčeni
– Nije bilo ugodno to vidjeti. Već dvije i pol godine studiram u Koprivnici. Preskupo bi mi bilo da si sam kuham pa sam osuđen na ovu menzu. Dosad sam već doživio svašta, od čekanja sat i pol da mi stignu ćevapi do nedovoljno pečenih pizza i nedovoljno kuhane riže. To više ni nije vijest, više svakodnevica za koju svi znaju, ali ovo sa žoharom je prevršilo svaku mjeru – istaknuo je autor šokantnih fotografija.
S obzirom na sve što se događa u restoranu u sklopu hotela Podravina, dodao je, ipak baš i nije bio previše iznenađen žoharom na hrani.
– Znali smo da ima žohara u menzi jer je već bila inspekcija, ali ovo je otišlo predaleko jer nitko ništa ne poduzima. Meni za desetak dana završavaju predavanja, zapravo mi je i svejedno što će biti s menzom, ali volio bih da se nove generacije kvalitetno i zdravo hrane, a ne da jedu žohare – rekao je on.
Njegov prijatelj sa studija Sandrino Sabolić priznao je da u jedinoj koprivničkoj menzi ne jede već semestar i pol. I njemu uskoro završavaju predavanja i, kaže, nije mu interes nekoga blatiti, nego mu je želja da se menzi podigne standard.
– Problem je taj što u koprivničkoj menzi nemaju nikakve konkurencije pa rade kako im odgovara i kako im je najjeftinije. Slažem se i da je problem što se često mora predugo čekati, ali to je najčešće zato što se u hotelskoj sali odvija neki event pa zaposlenici ne stignu biti istovremeno na dva mjesta. Kvaliteta hrane? Reći ću samo da taj obrok ne vrijedi niti šest i pol kuna, koliko mi studenti sada plaćamo, a kamoli 22,60 kuna koliko je propisana cijena od strane ministarstva (Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta plaća 71,24 posto od iznosa menija, op.a.) – rekao je 26-godišnji Koprivničanac.
Hrana se non stop nadopunjuje
Obojica studenata treće godine poslovanja i menadžmenta u medijima na Sveučilištu Sjever slažu se da stanje u menzi nije do tamošnjih zaposlenika, nego do njihovih nadređenih.
Oni, pak, sumnjaju u vjerodostojnost fotografija koje smo im dali na uvid i zatražili komentar.
– Iz poslanih fotografija ne možemo zaključiti radi li se ovdje o našoj menzi ili nekoj drugoj. Svakako ćemo ispitati slučaj. Također, postoji mogućnost da je riječ o nečijoj šali ili photoshopu, budući da mi redovito vršimo dezinsekciju i deratizaciju prostora – naglasio je Ivica Šignjar, voditelj poslovanja studentske menze.
Marija Dvorski, članica uprave hotela Podravine, nadovezala se kako se hrana u menzi kuha i nadopunjuje non-stop.
– Nemoguće je da hrana nije svježa, a studenti su takvi kakvi jesu, uvijek će se netko buniti – izjavila je ona.
Studentica imala želučane smetnje
S njom se ni u čemu ne slažu studentice druge godine medijskog dizajna, Matea Pešut iz Petrinje i Adrijana Domazet iz Labina.
– Susretala sam se s pokvarenom hranom, imala sam probavnih i želučanih smetnji u nekoliko navrata. Žalila sam se, svađala s njima, tjedan dana nakon toga sve bi bilo super i onda sve po starom. Stari ručak navečer nam serviraju za večeru, serviraju nam hrpetinu najjeftinijeg paradajza, ne koriste začine, hrana ili je prekuhana ili nije dovoljno kuhana i užasno smrdi – oštra je 22-godišnja Matea.
– I ne poštuju meni – ubacila se dvije godine mlađa Adrijana.
Najviše joj smeta što se u menzi ne kuha zdrava hrana.
– Možda jednom mjesečno u menzi pojedem neko varivo. Stalno su na meniju pečeni krumpirići ili riža bez ikakvog začina ili nešto pohano. I to meso, vidi se da je skoreno, kad se to zagrize, to se ne može jesti. To je odvratno – dodala je studentica iz Labina.
Matea nije zadovoljna ni čistoćom same menze. Tvrdi da su stolovi uvijek prljavi, ne peru se tacne, nego samo brišu suhom krpom, na vilicama i noževima uvijek su, kaže, nekakvi otisci…
Generalno, spomenuti studenti slažu se u jednom – hrana u Zagrebu, Splitu ili Varaždinu u usporedbi s onom iz koprivničke menze ne može se staviti u istu rečenicu. To je, naglašavaju, nebo i zemlja.
– U ovom trenutku zadovoljilo bi nas da su čisti, da hrana bude fina i svježa. Nije problem cijena, može biti i skuplja, ali želimo da se hrana može jesti – završila je studentica Adrijana.
Šef Student servisa: Istina je uvijek u sredini
Iz koprivničke podružnice Student servisa još jednom su podsjetili studente da svaku nepravilnost vezanu uz prehranu u koprivničkoj menzi odmah, na licu mjesta, prijave nadležnoj osobi pružatelja usluge prehrane, a zatim i lokalnom povjerenstvu za kontrolu prehrane na e-mail adresu: prehrana-koprivnica@scvz.hr. Ono će, dodaju, poduzeti daljnje korake prema pružatelju usluge prehrane i nacionalnom povjerenstvu za kontrolu prehrane studenata.
– Nacionalno povjerenstvo prije godinu dana bilo je u kontroli koprivničke menze. Obavili su nadzor i napravili zapisnik, ali nemam povratnu informaciju o njihovom zaključku – kazao je Bojan Patrčević, voditelj koprivničke podružnice Student servisa.
Otkrio je da je lokalno povjerenstvo u menzi u hotelu bilo prije dva mjeseca.
– Daleko su od toga da su bajni i sjajni, sigurno da se mogu popraviti, ali ima i puno onih koji su zadovoljni hranom u menzi. Mislim da je istina uvijek negdje u sredini – završio je Patrčević.