Pravilna prehrana

Što jesti kako bi smršavili? Evo cijelog jelovnika s kojim je pobjednik Života na vagi skinuo 76 kilograma

13:50h
0
Foto: RTL

Natjecatelji RTL-ovog showa Život na vagi četiri sezone pred televizijskim gledateljima skidaju kilograme vježbanjem i pravilnom prehranom. U tome pomažu treneri Maja Ćustić i Edin Mehmedović, a bitnu ulogu ima i nutricionistica Martina Linarić.

Ovogodišnji pobjednik Robert Baković Roko na kraju showa lakši je za 76 kilograma. S gotovo 170 kilograma do finala je pao na 92,9 kilograma.

Nutricionistica Martina Linarić za portal Živim.hr otkrila je Rokov tjedni jelovnik.

PONEDJELJAK

Doručak (cca 7:00) – jogurt sa skutom i raznim sjemenkama, tostirani kruh, čaj/kava/mlijeko

Međuobrok (cca 10:00) – smoothie voćni mix, protein konoplje

Ručak (cca 13:00) – kuhana govedina, lešo krumpir, salata ribana mrkva i kupus s umakom od senfa, jogurta (čvrstog) i začina po želji (chili, papar, korijander….)

Međuobrok (16:00) – banana

Večera (cca 20:00) – juha/goveđa s minestrone povrćem i rižinim rezancima; kuhana govedina

UTORAK

Doručak (cca 7:00) – skuta ili posni sir s jabukom; bananom; nektarinom, lanenim i chia sjemenkama i brusnicama

Međuobrok (cca 11:00) – jabuka & bademi

Ručak (cca 14:00) – pureća prsa na žaru, riža s graškom i prokulicama, salata: ribani celer korijen i zelena salata, maslinovo ulje, jabučni ocat

Međuobrok (17:00) – smoothie banana, jabuka, šumsko voće, protein konoplje

Večera (cca 18:00) – povrće žar (tikvice, patlidžan, kapula, paprika), losos pečen u pećnici i tostirani kruh

SRIJEDA

Doručak (cca 7:00) – zobena kaša s rižinim/sojinim mlijekom i ribanom jabukom, cimetom, sjeckanim bademima i suhim šljivama; kava/čaj

Međuobrok (cca 10:00) – jabuka i indijski oraščići

Ručak (cca 13:00) – maneštra/ varivo grah/ leća/ ječam s junetinom; salata: ribana mrkva, celer i zelena salata, jabučni ocat i maslinovo ulje

Međuobrok (16:00) – nektarina

Večera (cca 18:00 .- 18:30) – jogurt sa sjemenkama (lan, suncokret, chia, sezam) i svježim sirom

ČETVRTAK

Doručak (cca 06:15) – tostirani kruh (raženi), pureća šunka, svježi sir, kava/mlijeko/čaj

Međuobrok (cca 11:00) – jabuka & bademi & orasi

Ručak (cca 14:00) – pileća juha s brokulom, mrkvom; puretina žar, salata kus kus i razno povrće (ribani celer, mrkva, kupus) s umakom od jogurta i senfa i začina

Međuobrok (cca 18:00) – smoothie od banane, sirovog kakaa, protein konoplje, med

Večera (cca 17:30) – salsa od svježih rajčica, puretina žar i palenta žar

PETAK

Doručak (cca 6:30) – kuhana kvinoja s komadićima voća (banana, jabuka, kivi), medom i jogurtom

Međuobrok (cca 10:00) – kolač od mrkve i đumbira

Ručak (cca 13:30) – riblja juha s mrkvom, celerom i rižom; burgeri od ribe, s umakom od jogurta, senfa, kupusa, mrkve i zelena salata

Međuobrok (cca 17:00) – jabuka

Večera (cca 19:00) – svježi sir, kuhana brokula i cvjetača na salatu i dvopek

SUBOTA

Doručak (cca 7:30) – zobena kaša (na mlijeku) s malinama, rogačem, maca prahom

Međuobrok (cca 10:30) – smoothie jabuka, ananas, protein konoplje

Ručak (cca 13-14:00) – juha od tikvice, brokule i cvjetače; hladna salata od puretine i raznog povrća (kupus, paprika, paradajz, krastavac, ribana mrkva) umak od jogurta, senfa i začina (papar, češnjak, korijander)

Međuobrok (cca 16:00) – šljive

Večera (cca 18:00) – grilane paprike i tikvice na salatu s češnjakom maslinovim uljem, tvrdo kuhano jaje, dvopek/tostirani kruh

NEDJELJA

Doručak (cca 7:30) – jogurt sa svježim sirom i raznim sjemenkama (lan, suncokret, chia)

Međuobrok (cca 10:30) – smoothie mix: protein konoplje i spirulina

Ručak (cca 13-14:00) – povrtna bistra juha (mrkva, celer, cvjetača, kapula); riba u škartocu s mrkvom, tikvicama, krumpirom, zelena salata

Međuobrok (cca 16:00) – sladoled od avokada i banane

Večera (cca 19:00) – minestrone juha s komadićima piletine i rižinim rezancima

čitam...
Loading...