Carlsberg Croatia predstavio Izvještaj o zaštiti okoliša, društvenoj odgovornosti i upravljanju
Izvještaj o zaštiti okoliša, društvenoj odgovornosti i upravljanju pruža pregled rezultata i uspješnosti u našem globalnom programu održivosti “Zajedno prema NULA”, a poslovni subjekti imaju sve važniju ulogu u osiguravanju održive budućnosti.
– U Carlsbergu je od samih početaka, prije više od 175 godina, prisutan takav način razmišljanja i nastavljamo biti posvećeni toj temi i dalje. Upravo zato vrijedno radimo na poboljšavanju poslovanja i ostvarivanju ciljeva globalnog programa održivosti „Zajedno prema NULA“, predstavljenog još 2017. U tom programu Grupacija je vrlo ambiciozne ciljeve održivosti podijelila u četiri glavna područja: NULA ugljičnog otiska, NULA rasipanja vode, NULA neodgovorne konzumacije alkohola i kultura NULA nezgoda na radu – kažu iz pivovare.
Izvještaj o zaštiti okoliša, društvenoj odgovornosti i upravljanju pruža pregled uspješnosti u tim područjima i daje uvid u inicijative, kako lokalne, tako i globalne. Ovim se izvješćem obuhvaća relevantna značajna društvena, etička i ekološka problematika za financijsku godinu od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. i dio inicijativa iz 2020. godine.
– Naša pivovara u Koprivnici jezgra je naših aktivnosti. Cjelokupni proces proizvodnje odvija se u skladu s potpuno ekološki prihvatljivim mehanizmima, a poštivanje najstrožih standarda kontrole kvalitete i sigurnosti stalni je prioritet naše tvrtke. Nadogradnja opreme na svim našim lokacijama ključna je za optimizaciju potrošnje energije i dugoročno smanjenje ugljičnog otiska i potrošnje vode – poručio je Marcin Burdach, predsjednik uprave Carlsberg Croatia.
U odnosu na referentnu 2015. godinu, u pivovari u Koprivnici smanjene su emisije CO2 za 20%., a ulaganjem u modernizaciju opreme ostvarili su smanjenje potrošnje vode od 32% u proizvodnom procesu.
Promiču odgovornu konzumaciju alkohola, a u nastojanju da proizvođačima pruže što veći izbor predstavili su dizajn bezalkoholnog proizvoda Pan Free, što su podržali i digitalnom kampanjom na društvenim mrežama.
– Kad govorimo o nula ozljeda, najvažnija stvar za nas je zdravlje i sigurnost naših zaposlenika. Kontinuirano provodimo sigurnosne šetnje u našoj pivovari i pronalazimo područja koja možemo unaprijediti, a naše zaposlenike svakodnevno educiramo i provodimo inicijative kao što je Dan sigurnosti – poručuju.
Detaljan pregled i rezultate naših inicijativa pročitajte u Izvješću u prilogu.