Kao što je najavljeno prije desetak dana, izvršni direktor i osnivač Facebooka Mark Zuckerberg objavio je kako njegova kompanija mijenja naziv. Glavna tvrtka, koje objedinjuje Facebook, Instagram i WhatsApp, odsad će se zvati Meta. Prijašnji naziv Facebook promijenjen je kao pokušaj spašavanja reputacije tvrtke, kao i distanciranja od brojnih skandala koji se događaju u posljednje vrijeme, piše index.hr.
Zuckerberg je, pak, u izravnom obraćanju kazao kako je njihov “brend toliko čvrsto povezan s jednim proizvodom da nikako ne može predstavljati sve ono što radimo danas, a kamoli u budućnosti.” Dakle, Facebook kao društvena mreža ostaje Facebook. Novost je kako će korisnici ubuduće ostalim uslugama moći pristupiti bez korištenja Facebooka.
Na događaju naziva Connect predstavio je inovacije i istraživanja glede proširene i virtualne stvarnosti, njihovu verziju metaverzuma. Pokušali su objasniti kako će njime biti omogućeno slanje holografske slike osobe na koncert s prijateljem koji je zapravo na koncertu, sjedenje za virtualnim stolovima za sastanke s kolegama ili igranje igara s prijateljima. U godinama pred nama, u kontekstu aplikacije Messenger, mogli bismo koristiti virtualnu stvarnost, a planiraju stvoriti i virtualno tržište na kojemu bi se prodavali jednako tako virtualni proizvodi.
Njihova predviđanja kažu kako bi se za pet-deset godina brojne tehnologije mogle povezati.
– Odsad će nam na prvome mjestu biti metaverzum, a ne Facebook. To znači da vam s vremenom više neće trebati profil na Facebooku kako bi mogli koristiti naše ostale usluge. Kad se naš novi brend bude pojavljivao u našim proizvodima, nadam se da će ljudi diljem svijeta upoznati brend Meta i budućnost za koju se zalažemo – napisao je Zuckerberg u godišnjem pismu objavljenom na – Facebooku.
Ugrubo, metaverzum je pojam koji se odnosi na povezani virtualni svijet u koji bi se pristupilo internetom, a koji je sličan stvarnome svijetu.