U Podravki nisu željeli komentirati medijske špekulacije po kojima je Unilever zainteresiran za kupovinu paketa od 10,6 posto dionica koprivničke kompanije kojeg prodaje mađarska OTP banka.
Podravka raspolaže informacijama da ima više zainteresiranih potencijalnih kupaca ovog paketa, rekao je direktor Korporativnih komunikacija Vedran Šimunović istaknuvši da ta činjenica govori kako je koprivnička kompanija zanimljiva mogućim ulagačima.
Uprava Podravke nije uključena u proces prodaje kompanijskih dionica, jer je to u nadležnosti vlasnika. No s informacijama o redovnom poslovanju na raspolaganju je službeno izabranom brokeru za tu transakciju, Interkapitalu, rekao je Šimunović.
Također doznajemo da su u Podravki zainteresirani da se za taj paket dionica na tržištu postigne što viša cijena.
Čelnici Unilvera navodno već neko vrijeme pokušavaju dogovoriti sastanak s Upravom Podravkom. Prosječna cijena za 10,6 posto dionica se procjenjuje na malo manje od 185 milijuna dionica (prosječna cijena Podravkine dionice na Zagrebačkoj burzi iznosi 320,6 kuna, a u paketu je 577.000 dionica). Kupnja 10,6 posto Podravke donosi i mjesto u Nadzornom odboru koprivničke kompanije.
Neki od najpoznatijih brendova koje Unilever ima su Knorr, Rama, Hellmans, Lipton. Nestleu kao jednom od najvećih Unileverovih konkurenata kupnja srpskog Centroproizvoda mogla bi donijeti prevlast u regiji te se kupnja 10,6 posto dionica Podravke čini kao logičan korak, piše Business.hr, a prenosi portal Poslovni savjetnik.
Izvori: Radio Drava, Poslovni savjetnik