Modernizacija koja nam se događa pred očima, a ovaj put riječ je o izgradnji dvokolosiječne željezničke pruge od mađarske granice do Luke Rijeka, za sobom ostavlja i neke sentimentalne krhotine.
Jedan od članova Facebook stranice “Ljubitelji željeznice” tako se danas oprostio sa stanicom Botovo na kojoj je odradio svoj zadnji radni dan.
– Danas sam se osjećao jako tužno. Posljednji radni dan u kolodvoru Botovo nakon puno godina provedenih u njemu, selimo se uskoro u novi kolodvor Novo Drnje. Eto i makovi su ocvali u Botovu, ostat će sami – stoji u emotivnoj objavi Željka Đurđine.
S njegovom su se objavom složili i drugi korisnici.
– Šteta, a vidi se da se održavalo domaćinski – stoji u jednom od komentara, dok drugi dodaje kako makovi, ovaj prekrasni peron i kolodvorska zgrada ostaju sami.
Podsjetimo, projektom gradnje drugoga kolosijeka i rekonstrukcijom postojećega od Križevaca do mađarske granice omogućit će se postizanje brzine vlakova do 160 km/h, s ograničenjem od 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici. Nova dvokolosiječna dionica slijedit će postojeću trasu uz iznimku poddionice Carevdar – Lepavina. Ukupna duljina dionice pruge Križevci – Koprivnica – državna granica s Mađarskom smanjit će se s 43,2 km na 42,6 km.
Iako će vlakovi voziti brže i željeznički promet biti puno prohodniji, zatvaranje ovakve nostalgične lokacije poput stanice u Botovu mnogima ipak stegne grlo.
Za sve njih ostaje utjeha kako će kolodvorska zgrada još neko vrijeme biti tamo, pa kada požele, moći će ju posjetiti.