Željko Lacković na jučerašnjim izborima nije uspio ponovno ući u sabor. Hoće li to utjecati na nastavak gradnje brze ceste prema Koprivnici?
Sudeći prema dogovoru koji je imao s Radimirom Čačićem, moglo bi. Naime, Lacković i Čačić išli su na izbore uz međusobnu podršku i dogovor da zajednički nastupe prema vladajućima ako uđu u sabor i od njih traže realizaciju važnih projekata za sjever Hrvatske. Među njima je svakako najistaknutiji projekt brze ceste, koji je Lacković naglašavao kao ključan za Podravinu i Prigorje.
S obzirom na to da sada neće moći lobirati za brzu cestu, taj zadatak ostat će Mišelu Jakšiću i, vrlo vjerojatno, Darku Soboti. S druge strane, projekti važni za Varaždinsku županiju, koje je Čačić naglašavao, poput pruge Čakovec-Varaždin-Krapina-Zagreb, ceste i obilaznice te centralnog operacijskog bloka varaždinske bolnice, bit će na stolu pred Plankovićem. Iako je u međuvremenu Čačić objavio da će ga u saboru zamijeniti Natalija Martinčević, za te će projekte sigurno lobirati.
– Treće opcije, Škoro, Nogalo, Raspudić i Matula, uzeli su one opcije koje smo željeli dobiti. Da smo uspjeli u svome naumu, danas bih bio saborski zastupnik broj 77, a pitanje nama ključnih stvari, pitanje brze ceste do Koprivnice, danas bi bilo na stolu s gospodinom Plenkovićem. Ovako su spomenuta imena nove adrese za razgovor o ključnim infrastrukturnim projektima – izjavio je danas sarkastično Lacković.
Hoće li snaga dva buduća zastupnika iz ovog kraja biti dovoljna za guranje brze ceste prema njenoj gradnji, ostaje za vidjeti.