Startup ste ili pak poduzeće koje već duže posluje na tržištu? Znate li tko je Vaš kupac i što on uistinu želi? Poznajete li stvarne potrebe svojih kupaca? Kako izgraditi poslovanje kojim ćete imati šanse za uspjeh iznad prosjeka?
Često čujemo kako većina startupa ne uspije. Uglavnom iz razloga što ne uspiju pronaći svoje tržište i postići održivost poslovanja.
Jedno od ponuđenih rješenja je ‘Lean’ pristup razvoju, prilično logičan koncept stvaranja proizvoda i usluga na temelju poznavanja potreba kupca ili klijenta koji podrazumijeva kontinuirano učenje o njima i njihovim potrebama. Na temelju validiranog učenja stvara se napredniji proizvod koji osvaja veći dio tržišta i prihod dostatan troškovima razvoja, te se ciklus ponavlja. Mnogi misle da su usvojili ovaj koncept, poznat pod imenom – lean startup; ali i dalje ne znaju odgovoriti na pitanje: ‘Što njihov kupac/klijent želi?’ Mnogo timova pogriješi u početku razmišljajući kako izraditi proizvod, umjesto da potvrde da taj proizvod uistinu treba biti izrađen.
“Ljudi ne žele svrdlo od 8cm, a žele rupu od 8cm.”
Poznati je citat Theodora Levitta, profesora na HBS.
Koje je to točno značenje validiranog učenja i customer developmenta? Što je to build-measure-learn, a što MVP? Za odgovore na ta pitanja posjeti meetup Lean Startup: put do održivog poslovnog modela u organizaciji Koprivničkog poduzetnika i Lean Startup Croatia.
Predviđeno trajanje predavanja je 2 sata. Predavanje je za sve one koji žele saznati što je to lean startup, kako je nastao, te kroz nekoliko primjera upoznati se ovom metodom. O lean startupu će pričati Ivor Bihar, Miro Hegedić i Filip Stipančić iz Lean Startup Hrvatska, koji će sa sudionicima također podijeliti nekoliko primjera lean startup metode iz vlastitog iskustva.
Predavanje je besplatno, uz obaveznu prijavu na https://goo.gl/L6xvc1, a održat će se u srijedu 24. siječnja s početkom u 18 sati u co-working prostoru Poduzetničkog inkubatora.