18.7 C
Koprivnica
Petak, 29. ožujka 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Domaći proizvodi postat će brend koprivničke tržnice
D

Ne propustite

Sustav zelenih zastavica koji se uvodi na koprivničku Gradsku tržnici uskoro će biti od velike pomoći onima koji žele kupovati isključivo domaće proizvode proizvedene na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima. Iz Komunalca najavljuju i certificiranje “seljačke tržnice”.

“Nakon što se 10. travnja provede godišnja licitacija za zakup stolova na Gradskoj tržnici  predviđeno je da se pojedini prodavači označe stolnim zelenim zastavicama. Zastavice bi dobivali samo prodavači koji na svojim obiteljskim gospodarstvima proizvode poljoprivredne proizvode, te ih prodaju direktno na tržnici. Cilj ovog označavanja je isticanje onih koji prodaju svoje proizvode te lakše snalaženje korisnika koji kupuju na tržnici.”, doznajemo od Petrice Koštića iz koprivničkog Komunalca.

Sljedeći korak – certificiranje seljačke tržnice

Domaće povrće postat će svojevrsni brend koprivničke tržnice Nakon ove početne faze tijekom sljedeće godine provesti će se i postupak certificiranja seljačke tržnice. Projekt je to koji Udruga hrvatskih tržnica provodi posljednje četiri godine, a koji za cilj ima organizirati i predstaviti izravne proizvođače povrća na tržnici te uspostaviti sustav kojim će se kupcima dati sigurna jamstva o porijeklu povrća. 

Što to znači za prodavače? Oni će, da bi dobili Uvjerenje o porijeklu, morati biti članovi županijske udruge proizvođača voća i povrća, predati dokaz o posjedovanju ili najmu poljoprivrednog zemljišta te će povjerenstvo za izdavanje Uvjerenja obaviti nadzor nad uvjetima proizvodnje. Osim početnih uvjeta koji su pred njih postavljeni, moći će ih se kontrolirati tijekom prodaje pa tako neće smjeti imati povrće za koje nije utvrđeno da ga proizvode jer u tom slučaju mogu izgubiti Uvjerenje. 

Prodavači koji steknu Uvjerenje o porijeklu biti će smješteni na poseban dio tržnice, tzv. seljačku tržnicu. Osim toga, u sklopu cijele tržnice provodit će se marketinške aktivnosti koje će poticati na kupnju upravo njihovih proizvoda. 

 

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Svaka čast

Još ima dobrih ljudi! Trgovkinja oduševljena činom mlade žene: “Gospodin u šoku, ja u šoku, prvi put sam ovo doživjela”

Da još ima dobrih ljudi velika srca pokazao je jedan slučaj koji se dogodio danas u trgovini. Svoje iskustvo podijelila...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×