U prostorijama Muzeja grada Đurđevca, održan je okrugli stol na temu Poremećaji u ponašanju. Okruglim stolom se željelo upoznati širu javnost s projektom Osiguravanje pomoćnika u nastavi za djecu s teškoćama u razvoju u OŠ Grgura Karlovčana, Đurđevac, provedenim i planiranim aktivnostima te ciljevima i rezultatima projekta.
Prijavitelj projekta je Grad Đurđevac u partnerstvu s Osnovnom školom Grgura Karlovčana, a projekt je sufinanciran od strane Europske unije iz Europskog socijalnog fonda u visini 92% što iznosi 276 977 kuna, dok se ostatak od 22 158 kuna financira iz proračuna Grada Đurđevca.
Projektom je obuhvaćeno petero djece s teškoćama s kojima radi pet pomoćnika u nastavi. Zadaća pomoćnika je pružanje neposredne potpore učeniku u obavljanju zadataka i svladavanju školskog sadržaja.
Kroz predavanje Pravo na različitost, učenike 4. i 8. razreda upoznalo se s oštećenjima vida i sluha dok je za učenike 3. razreda održano predavanje na temu Neverbalna komunikacija s ciljem poučavanja učenika prepoznavanju neverbalnih poruka u svrhu poboljšanja komunikacije.
Predavanja su održale Marija Sladoljev, psiholog, i Božica Sobota, logoped, koje su u sklopu edukativnih aktivnosti, pripremile publikaciju na temu oštećenja vida i sluha koja je podijeljena učenicima i sudionicima okruglog stola.
Organiziranjem okruglog stola htjelo se skrenuti pažnju šire javnosti na čimbenike koji utječu na razvoj poremećaja u ponašanju kod djece i pružanju podrške učenicima osnovnoškolskog uzrasta od strane roditelja, učitelja i nadležnih ustanova.
Predavačica Sanja Ivanušević Grgas podsjetila je prisutne da je, osim razgovora, empatičko slušanje ključno za stvaranje odnosa povjerenja i pružanje podrške djeci s poremećajima u ponašanju. Po završetku okruglog stola nastavljena je razmjena iskustava i metoda koje se primjenjuju u radu s djecom s teškoćama u neformalnom razgovoru sudionika ovog događanja.